24 Ağu 2016

Mim

Deeptone beni bir mim'de etiketlemiş. Teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum.



1. Soru: Nasıl blog yazmaya başladınız?

Kendimi bildim bileli kitap okumayı ve bir şeyler yazmayı hep sevmisimdir. Ortaokul yıllarında kısa hikayeler yazarken lisede şiire merak saldım. Yazdıklarım ne şiirdi ne de öyküydü aslında 😂 tabii bunları daha sonra fark ettim. O dönem internette gezinirken bloglara denk geldim. Pucca'nin kitaplarına da denk gelmiştim zaten. Sonra morcivert'in blogunu keşfettim. Çok özendim 😊 ben de blog açmaya yazdıklarımı yayınlamaya karar verdim. Sonra Deeptone'un blogunu da gördüm. Daha bir istekli oldum. Beni hep yazmaya teşvik etti. Teşekkür ederim Morcivert'e de Deep'e de 😊

2. Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazsan bu ne olurdu?

Makyaj ve yemek üzerine yazmak isterdim. Ama ikisi hakkında da yeteri kadar deneyimim yok. Ama bir gün olur belki 😊

3. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?

Kozmetik önerileri ve gezi yazıları. Bayılıyorum 😄


 4. Hayatta yapmak istediğiniz 3 şey nedir?

Tibet'te Budist tapınağında bir süre kalmak.
Büyük Britanya gezisi yapmak. (Ingiltere-İrlanda-Iskocya-Galler 😍)
Nevşehir'de balona binmek

Hepsi de gezi oldu  😄 çok fazla aksiyon sevmiyorum. Hayallerim var tabii. Kitap çıkarmak mesela. Ama onları hep söylüyorum  😂

Mimlemeye gelince yapmak isteyen herkes yapsın bence 😊 bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum.






1 yorum:

  1. yapmak istediklerin çok güzel yaaa. nevşehirde balon en kolayıııı :)

    YanıtlaSil