15 Şub 2016

Belki biraz geldim


selam!

çok uzun zaman oldu yazmayalı. yazmaya devam eder miyim bir süre daha ya da ne sıklıkla yazarım bilmiyorum. burası benim için biraz hayal paylaşımıydı daha fazla iç dökme. ve kitap film yorumları paylaşımıydı. şimdi kafa dağıtmak için okuyor ve izliyorum. yani yazacak pek bir şey olacağını sanmıyorum. ama yazmadıkça insan daha fazla uzaklaşıyor ve benim hep yazmam lazım! kalemimi düzeltmem lazım... bu da yazdıkça olacak bir şey... neyse bakalım deneyeceğiz...

neden yazamıyorum? çünkü ben de sistemin bir parçası belki de bir kölesi oldum... kpss'ye hazırlanıyorum!

***

gelelim bu günlerde kpss haricinde neler yapıyorum...

çocuk kitapları okumaya çalışıyorum (((: ancak onlar beni mutlu ediyor bu süreçte. 

en sevdiklerim Samed Behrengi Tarhun ve Bir Şeftali Bin Şeftali oldu. Ve Sevim Ak-Uçurtmam Bulut Şimdi

Yetişkinler için de Naime Erkovan-Ay ve Güneş Kumpanyası pek sevdim.


Dün de bir film seyrettim. Ay Prenses'i. nasıl güzeldi anlatamam. Filmin orıjinal adı The Secret of Moonacre. Aslında bir kitaptan uyarlamaymış. Elizabeth Goudge'ın The Little White Horse asdlı kitabından. Zaten izlerken bu bir kitaptan uyarlama gibi, dedim içimden. Bazı boşluklar vardı çünkü. Ve elbette ki Türkçe çevirisi yok... Afişte görüldüğü gibi bir unicorn var. Ve unicorn ve ay varsa, elbette ki ben bu filmi severim (((:

Son günlerde The Big Bang Theory izliyorum. Daha doğrusu 5 sezonu bitirmiştim zaten. Hali hazırda yayınlanan 6.sezona da başladım ve artık perşembe-cuma günlerini sabırsızlıkla bekliyorum.

The Vampire Diaries'ı da baştan sona izlemedim ama şu an yayındaki sezonu -7. sezon muydu?- izliyorum cumartesi-pazar günleri. 

How I Met Your Mother çok sıkılırsam izliyorum 1.sezondan başladım.

Once Upon a Tıme'ı da 1.sezondan izlemeye başladım ama düzenli izlemiyorum tabii ki.

ve Türk dizilerini izlemiyorum. öyle can sıkıntısı ile oturup tv açtıysam fragmanlarını takip ettiğim kadarıyla biliyorum. Takip edip en az 2 saatimi harcamak isteseydim eğer Aşk Yeniden'i izlerdim ama (:

Şimdilik böyle olsun. Belki yine gelirim buraya (:







4 yorum:

  1. Kendim gibi çocuk kitabı okumayı seven birini buldum galiba hikayelerdeki resim ve karekterler ilgimi çekmiştir esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukları seven, çocuk kitaplarını seven birbirini bulur elbet 😊

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Merhaba deep! Gelemiyorum buralara. Bir denk geldi de girdim baktım birazcik... özledim ama...

      Sil