25 Haz 2015

dönmek. gitmek. gelmek


Dönmek. Gitmek. Gelmek.

Farklı kavramlar, farklı ifadeler ve farklı duygular.

gittim. en sevdiğim şehirden kalkıp en sevdiğim şehre geldim. gelmekten çok döndüm.

hüzün ve mutluluk aynı anda bilmem kaçıncı defa yaşandı bende.

ağladım. güldüm. ağladım.

bunu ikinci kez yaşadım.

yuvam, odam buradaydı, hep biliyordum.

her köşesi ben ben ben.

kitaplığım küçük olduğu için kitaplarım sığmadı, bulduğum her köşeye kitap koydum (:
bir kısmını da koliledim.

istanbul'da sakladığım, sergilediğim eşyalarımı odama yerleştirince, bazılarına alışamadım.
eşyaların yeri, mekanı, ait olduğu bir yer var mıdır?
ya insanın?

şimdi. bu uzun ama kısa, yoğun ama boş, eğlenceli ama sıkıcı bir yl boyunca düşüneceğim ve irdeleyeceğim.

merhaba!
ben geldim!

2 yorum:

  1. Hoş geldin :)
    Bu arada görsele bayıldım, kullanmak için alıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum (: al kullan tabiisi

      Sil