9 Kas 2014

Mimlenmeden mim yazma



Sevgili Deeptone 'da görmüştüm kitap mimini. Beni mimlememiş sınavlarım var diye. Ne kadar düşüncelisin Deep!

Ama görünce hemmen yapmalıyım dedim, mimlenmesem de yapabilir miyim dedim. Sevgili Deep de yapabileceğimi söyledi. Kitap isimleriyle isim yazma. Akrostiş gibi aslında (:

O zaman yapalım bakalım (:


G aliz Kahraman - İhsan Oktay Anar
İ stiridye Çocuğun Hüzünlü Ölümü - Tim Burton
Z ümrüdü Anka Yoldaşlığı - Jo Rowling (Harry Potter 5)
E jderha ve Kelebek - Ali Ural
M arcovaldo - İtalo Calvino

GİZEM ((:

Blog isimlerini yapanlar da olmuş, ya da tam isimlerini yapanlar. Ben çok sevdiğim ismimle yapmak istedim, hem harf tekrarı da olmamış oldu (:

Yazdığım kitaplar, severek okuduğum ve beni etkileyen kitaplar diyebilirim. Harry Potter hayranı olduğumu bilenler bilir zaten. Tim Burton filmlerine bayılırım, gotik kısa hikayelerini de sevdim. Ali Ural'ın öğrencisiyim inşallah (: Hocamın öykülerini çok severim. İtalo Calvino'ya bayılıyorum. Bütün kitaplarını okuma hedefim var. İhsan Oktay Anar'ın dili çok ilginç. Galiz Kahraman keyifliydi aslında ama çok bana göre değil gibiydi de. Arada kaldım. Ama iyi ki okumuşum. Anar'ın dilini merak ediyordum.

Ders çalışmaya devam. Sınavlar bir bitseydi!
Son sınıf olduğum için daha da gerginim....

Mimlemeyi de bu yazıyı okuyan herkes yapabilir (:

5 yorum:

  1. çok güzel cevabın. seçtiğin kitaplar çok iyi. calvino çok iyi yaa. bak cesare pavese de oku bak. birleşen gönüller taam bir de bünyamin demirci taam. çok çok başarılar sanaaa. ismin tabii ki çok edebi çok derin kiii senin gibi işteee yakışıyo yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pavese. tmm bakcam. cok tesekkur ederim kiii ((:

      Sil
  2. baksanaaa tüyaptan ali ural, bünyamin demirci, ömer sevinçgül aldım bi de blog arkadaşımız buşra nebati'nin benden duymuş olma'sını daa :) bugün yarın yazcam tüyap yazısındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olalala. Sabirsizliklan bekliyorum ki (:

      Sil
  3. bak ne dicem. buşra nebati. çok eski bir blog arkadaşımız. blogunun adı "lovemeorleaveme" orda ali ural kursunu ve kitabının hikayesini anlatıyor. eğlenceli bak oku neler çekmiş :)

    YanıtlaSil