19 Eki 2014

Şiir Günleri



TYB Şiir Günleri başladı. İstanbuldaysanız gitmenizi tavsiye ederim. Dün Ali Ural'ın moderatörlüğündeki bu yılın şiirlerinin konuşulması gereken bir paneli dinlemeye gittim. Konu haricinde her şey konuşuldu ve ama güzeldi (: Şu anda Ali Ural 'Şiir Atölyesi' yapıyor. Şiir ve şiir yazmak hakkında ipuçları veriyor ama ben gidemedim... Biraz kırgınlık var üzerimde daha çok hasta olmak istemedim.

Hafta içi de devam edecek konuşmalar paneller. Salı günü de Ayşe Sevim konuşmacılar arasında. Hiç kaçmaz (: Bir de perşembe 'Şiir Gemisi' programı olacak. Boğazda şairler ve şiirseverler. Çok heyecanlı. Ayrıntılı bilgi için buyrunuz.



 Müthiş kitaplar devam ediyor. Güzide Ertürk 'Öbür Dünya Hikayeleri'ni bitirdim. İlahi Komedya'yı okuduktan sonra karşılaştırmalı bakış açısıyla bir yazı hazırlamayı düşünüyorum. Ben üzerine yazmadan da siz Öbür Dünya Hikayeleri'ni okuyun. Belki beraberce kitabı tartışır, yorumlarız (:

Sırada 'Kelebeğe Tapan Adam' var. Çok heyecanlı.

****

İstanbul soğudu. Sınavlar yaklaşıyor.

Beklediğim de beni bekliyor mudur?
Ben kimi bekliyorum?

***
Ben annemi özledim. Babamı da.

**

Beni annemden ve babamdan başka özleyen var mıdır?

*

Bir ses.

3 yorum:

  1. ayyyyyy özlersin tabii. seni özlücek özel biri mi seslendiğin. baksana bana haber verseydin yaaa gelip bu etkinliği, duymamıştım. giderdim. bak blogumda var ya köşede bi kitap duyurusu. blog arkadaşımız o da. ali ural öğrencisi. ilk kitabı çıktı işteee. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. girdim baktım bloga (: tebrik de ettim. ya şey. kusura bakma akıl edemedim sana haber vermeyi. bir daha böyle bi şey olunca haber etcem. özel birisi yok. olmasını bekliyorum ya da beklemiyorum sadece (:

      Sil
  2. mimlenmeden tabii ki yapabilirsin yaa. mimi yazınca seni hemen düşündüm ki sana uygun diye ama şimdi dersleri çok demiştim bir yandan da :)

    YanıtlaSil