8 Eki 2014

Hüzün, ekimde...

Haberleri izlemiyorum. İnternetten okuduklarım gördüklerim, dua istekleri gelen mesajlar. Çok korkunç. Ortalık çok karışık. Fitnenin dört döndüğünde zamanlardayız. Rabb'im korusun hepimizi! Çok dua edelim. Neye nasıl inanıyorsanız öyle dua edin, dilek dileyin. Ama hayrı, iyiyi isteyin lütfen. Hacet namazı, teheccüt namazı çok önemli. Bir de sakin olalım lütfen. Protesto boykot derken iyi niyetlerle çıkıp sonra kötü hallere girmeyin, girmeyelim...

***

Deeptone'a teşekkür etmek istiyorum. Beni iyi yazan, edebiyatla alakalı bloggerlar listesine eklemiş (: İyi yazan değil de iyi yazmaya çalışan kategorisine ekliyorum ama ben kendimi (: Aslında daha iyi öyküler yazıyorum da buraya pek eklemiyorum (((: Daha çok kendime saklıyorum. Üzerinde daha çok uğraşırsam, belki bir gün kitap çıkartırım diye.

Kayıp Rıhtım'ı biliyor musunuz? Çok sevdiğim bir internet sitesi. Sanal dergi de diyebiliriz. Fantastik olan her şeyi bulabilirsiniz. Aylık öykü seçkileri yapıyor. Altmış üçüncü seçkide benim de bir öyküm yayınlandı (: Nuna ile tanışmak isterseniz buyrunuz.

***

Yeni bir bloggerla tanışmak ister misiniz? http://seyyahinsirtcantasi.blogspot.com.tr/ Bir garip bulut. Göğün yüzü. Bir seyyah. Aslında ilk instagramda gördüm kendisini. İnstagram hesabı için tık. İlginç bir dili var. Güzel fotoğraf kompozisyonlar yapıyor. Sevdim üslubunu. Ve çok şükür blog da açtı (: Daim olur inş.

***



Çok sevdiğim, hayranı olduğum Bünyamin Demirci abinin kitabı çıktı! Kelebeğe Tapan Adam. Mutlaka ama mutlaka okumalısınız! Karabatak 16.sayıda kitaba adını veren öyküyü, Kelebeğe Tapan Adam'ı okuyabilirsiniz. Fikriniz olur. Ama söyleyeyim, kefilim, Bünyamin abinin kalemini sevme ihtimaliniz oldukça fazla.

Arka kapak yazısı,


Ne garip tarif ettiler bana beklemeyi. Önce yat, sonra diz çök, sonra ayakta öl. Kadın bekledi. Kimse kovmadı ellerine biriken sinekleri. Ne garip! İnsan beklerken en çok kendine bakıyor.
Kelebeğe Tapan Adam, genç bir zihnin alışılmamış bir bakışla hayatı yeniden yorumlayışıdır. Şiir diliyle zenginleşen öyküler, okurunu çarpıcı sonlara götürürken az sözün hayali nasıl derinleştirebileceğini de gösteriyor. Türk öykücülüğüne ivme kazan- dıracak bir eserdir Kelebeğe Tapan Adam.


***

İstanbul yolcusu kalmasın, dedi az önce televizyonda bir kadın. Güzel bir tevafuk oldu. Ben de tam bundan bahsedecektim. İstanbul yolcusuyum yarın. Adana'dan evimden ailemden ayrılmak zor geliyor. Ama mecburum... Üniversitede son senem. Bakalım neler yaşayacağım bu sene. Allah hangi yollar çıkartacak önüme ve neler seçeceğim... Her şeyin hayırlısı. 

Bu sene hüzün, ekimde.


8 yorum:

  1. Yarı Tarsuslum merhaba. :) Buralarda bir yoldaş bulmak ne güzel. Bak ben seni tuttum bırakmam. :)
    Allah yar ver yardımcımız olsun ne diyelim. Hacet namazı şart oldu. Her namazın arkasından devletimin bekası için dua etmek boynumun borcu. Sokaklara çıkamıyorsam elimden bir şey gelmiyor değil. Dua dua dua.
    Yeni bloggerımız çok taze. Bir merhaba yazısını okudum. Farklı bir kalemi var. :)
    Kitabın kapağı çok dikkat çekici. Şu sıralar pek kitap almıyorum. Uzağım yani. Daha çok klasik okuyorum. Okumak zorundayım. Ödev.
    Verdiğin site dikkay çekici. Nuna'yla başka bir zaman tanışırız belki. Ama bu gün değil. Tanışır tanışmaz yorumlarımla geleceğim. :)
    Selametle kal. Sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birakmayalim birbirimizi o vakit. klasik harici okumak istersen kesinlikle oneririm (: dua dua dua... dunyanin insanligin insanlarin iyiligi icin...

      Sil
  2. Meraba iyi yazar hanım :) Kayıp Rıhtım ı duymuştum ama hiç bakmak nasip olmamıştı, belki senin sayende okuyacağım, en azından senin öykünü :) twitter hesabında kitabım çıkarsa diye bir şey yazmışsın ona çok güldüm, çünkü ben de öyle düşünüyorum :D ama olsun blog arkadaşların okur, öyle bir avantajımız var :) dua edelim, di mi böyle zamanlarda pasif kişilerin elinden tek gelen bu. Ama dua etmek pasif bir eylem değildir yine de. Etkili bir şey, İstanbul kötü evet şuan :( Ama fatih civarında öyle çok sorun yok rahat ol :) Bir de valiz hazırlamak devrimci bir eylemdir ağlama :p :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha valiz hazırlamanın devrimci bir eylem olabileceğini düşünmezdim (: twitter kullanıcı adın ne? biz yazalım da bi okuyan olur elbet. yani inşallah (: dua etmek pasif bir eylem değildir! dua kaderi değiştirir. dua Rabb ile konuşmaktır. dua edemeseydik halimiz neci olurdu...

      Sil
  3. Arka kapak yazısı epey sağlam yalnız.. :)
    Normalde pek okumam ama cezbetti alıp okumam için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumadan cok guzel bi kitap diyorum bak (:

      Sil
  4. kayıp rıhtım da bünyamin abey de aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudun mu Nuna'yı (: başka bir dergide yayınlanma durumu var. orada da yayınlandıktan sonra bloguma da koyucam (: bünyamin abiyi de okumalısın. 16 kasım pazar tüyap'ta imza günü var. Şule yayınları standı (:

      Sil