24 Eyl 2014

Biraz iç döküş





Eylül hüzün demek. Klişe geliyor artık aslında ama, eylül benim için gerçekten hüzün demek!

2012 eylülü ayrı bir hüzündü.

2014 eylülü başka bir hüzün. Ben bu eylülde dostluğumu kaybettim. Benim için dostluk demek aile bağları gibiydi, sevgi bağı. Kıskançlıktı, trip atmaktı. En çok dostu sevmek, bütün vakitlerimizi dostlarla geçirmekti. Herkesten üstün tutmak, herkesten üstün olmaktı.

Ben kötü gün dostluğunu değil iyi gün dostluğunu da değil ben her gün dostluğunu istiyordum.

7 yıllık dostluğumu kaybettim. Şimdi ben de herkes gibiyim.
Bu yaza kadar birisi bana bunları söyleseydi, inanmazdım. Ama şimdi kalmadı o samimiyet, o aşk, o sevgi. Bir gün yine olur mu bilmem.

İlişkilere temkinli yaklaşıyordum zaten. Benim canımdan can diyeceğim yeni bir dosta ihtiyacım yok diyordum, beklenti içerisine girmiyordum. Beklentiler yorar insanı,biliyorum. Çok güzel arkadaşlıklar edindim, çok güzel dostluklar kurdum. Yıpranmadan, beklentiye girmeden.

Ama başka dediğim iki kişi vardı. Bu yazıyı okumazlar biliyorum (: Benim en yakınımda bulunan kimseler okumuyor burayı. Nasıl bir çelişki, en yakınımsın, yazdıklarıma kıymet versene? Kitabım çıksa onu da okumazlar yeminlen. Yitik Kule yayınlarının Yitik Öykü kitabında benim de 3 mikro öyküm var. Acaba kitapçılara gidip baktılar mı ki. Sevdiğin bir insana verdiğin değer nasıl gösterilir?

Eylül. Kızım Eylül. Canım Eylül. Hayallere vedasın sen eylül. 2 yıl önce de bu sene de, farklı hayalleri kaybedişimsin.

Vedasın. 3 yıldır eylülde odama veda ediyordum, aileme, evime. Bu seneki vedam ekime kaydı.

Adana'da eylülü geçirmek çok güzel, çok özlemişim!

Hazansın, hüzünsün, vedasın, kayıpsın, kaybedişsin, gözyaşısın.

Çok da güzelsin!






Biraz iç döküş, biraz sıkıntı. Bu kez de böyle olsun.

***

Cecile Corbel. Arp sanatçısı. Bayılıyorum kendisine. Daha fazla bilgi edinemedim, yabancı dilim olmadığı için İngilizce ya da Fransızca sayfaları okuyamadım. Ghibli yapımı Arrietty animesinin müziklerini yapmış, oradan tanıdım. Ve bayıldım.

Kendimi hep gitarla özdeşleştirirdim. Belki biraz saksafon. Ama hayır, herkesin özdeşleştiği, huzur bulduğu bir müzik aleti varsa benimki arp! Bayılıyorum. Huzur buluyorum. Müzik yeteneğim olsaydı çalmak isterdim.

Yarim gitti şarkısını da arpla çalmış ayrıca. Dinlemek isterseniz buyrunuz.


















5 yorum:

  1. ya nasıl kaybettin söyleseneeee annatsanaaa noldu ama.

    yitik kule yayınları yitik öykü tamam okuycam yazarım daaa zaten oleey :) kutlarım senii.

    takma kafanı insanlara yaaa.

    :)

    dergi günleri ekimde bayramdan sona yani kaçırmazsın kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostluk anlayışım yerle bir oldu...

      ay dergi günleri ekimde miydi iyi bari (:

      Sil
  2. Eylül'de her şeyimi kazandım,
    eylül'de her şeyimi kaybettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyimizi hiçbir seye baglamayalim. Hep eylül kazansin bundan sonra

      Sil