5 Şub 2014

Sade ve Derin

Bu haberi okuyunca şoka girmiştim. Sürpriz olmuştu (: Çok sevindim amaaaa! Hemmen D&R'dan sipariş verdim veeee bu yavru ellerimdeeee ((:


Pek sevgili Deep, her gün blog yazarak bloggerlığın hakkını veren birisi. Keşke ben de öyle olabilsem. Bir de yeni bloggerları destekleyen kimse yorum yapmasa da yapan hatta birçoğumuzun ilk mimini yapma vesilesi... ((: Artık kitabı başucumuzda olacak.

Aslında bitirdikten sonra yazayım dedim ama artık sabredemedim ((:
8 farklı konu üzerinde derlenmiş deneme yazıları. Sanat, aşk, insan, yaşam, gelişim, mevsimler, tarih ve denemeler.

Deeptone'un dili çok samimi sıcacık. Blog yazılarını çok seviyorum ki bazen anlayamadığım derin düşünceleri olabiliyor. Ama bir yandan da sade bir dille. Yani Sade ve Derin ((:

Deep, senden birkaç tane de öykü kitabı bekliyorum.

Bir de imza günü düzenlemeyi düşünmez misin?

Tebrikler Deep!

((:

Not: Fotoğraftaki baykuşlu çerçeve Asuman'ın hediyesi. Özel tasarım imiş. Benden başka kimsede olmama ihtimali var galiba ((:






2 yorum:

  1. şimdi gördüm daha valla.
    ama söleseydin ya bana yazınca ama.
    :)
    tişkür ederiim.
    :)
    şimdi koycam bloguma bu yazının linkini.
    ne tatlı yazmışsın yaa.
    :)
    sen de mi baykuşseversin oleey :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de deep imza günü pleaseeee :)

    Güzel kitap hemen bitir sevgili baykuşsever gizem :)

    YanıtlaSil