10 Oca 2014

Heyecan




Heyecan nedir?
Ellerin terlemesi, midenin bulanması, karın ağrısı? Korku. Merak.

Heyecanlanmak güzel mi? Bir dereceleri mi var? Heyecanın dereceleri komik oldu biraz (:


Mesela yeni bir diziye başladım. Adını yanlış yazabilirim o.O Chaemdang-dong in Alice. Bir defter var ki dizide bayıldım! Chaemdang-dong'a girebilmek için Alice Harikalar Diyarında'dan esinlenilmiş.Çok sevdim! Bir de kendimden az biraz bir şeyler buldum ^_^ Bir sonraki bölüm için heyecanlanıyorum! 

Yeni kitaplar için de mesela...
Ya da yarın Ali Ural'ın radyo programına öykümü göndersem mi heyecanı... Ama takma adla göndermeyi planlıyorum bu kez :D


Heyecanlanmak güzel. Hele bir de... Hayaller girerse işin içine. Tamam tamam abartıyorum ben yine.
Furkan benim heyecanıma hayran olduğunu söylemişti bir keresinde. ((:

Rüveyda da bu kadar meraklı olma dedi dün. Merakımı yenmeliymişim *.*

Ama ben heyecanlı,meraklı ve hayalperest olmayı seviyorum ^^

Size bol hayretli meraklı heyecanlı hayalli günler geceler dilerim...

(Not:Bu kadar ifade diziden kaynaklı. Başkan Cha yüzünden ^^)

1 yorum:

  1. heeeey evet işteee bu heyecan en güzeli aman ha kaybetmeee lüfteen.
    :)

    YanıtlaSil