23 Ara 2013

Şimdi geçmiş mazi midir?



Şimdi geçmiş mazi midir?

Gökyüzü. Mavi. Minarenin üzerine konan kuş. O benim. Olsam yani.


Kubbe gri. Gözlerim martıların üzerinde.

Hani bir sabah uyandığımda kedi sesine benzetmiştim martı sesini. İşte o eve döndüm sırtımı. Başımı kaldırıp baksam ağlarım...


Benim parkım benim bankım. Şimdi orada başkaları oturuyor. Benim gibi hayal kurmuşlar mıdır?

Yeşile hasret İstanbul. 
Parka hasret ben. 
İhlasa hasret kalbim. 
Sevdiklerime hasret gözlerim. 
Ne gelen var ne giden... Belki de yanlış zaman. Ama peki ya özlem?...

Dedim ya. Geçmiş mazi midir, şimdi?


**Fotoğraf: Google görsellerden. Hekimoğlu Ali Paşa Camii

6 yorum:

  1. ne iyi yazmışsın.

    evet geçmiş mazidir özlemeeee boşveer.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı be gizem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin hayırlısı elbet. Adını da bahşetseydin keşke (:

      Sil