27 Eki 2013

İstanbul temposuna giriş

Çarşamba günü geldim İstanbul'a. Tempolu hayat başladı yine. Kursum da başladı. Hayat güzel çiçek böcek falan filan. Kitap tanıtımları gelecek bir dahaki yazıya. Enfes kitaplar okudum. Film tanıtımları da gelecek inş diyelim :D Enfes filmler izledim...

Ayda bir kez TYB İstanbul şubesinde A.Ali Ural'ın konuşması oluyor. Bu ayki konu Edebiyatın İyileştirici Gücü üzerineydi. Edebiyat gerçekten şifa kaynağı. Müzik de öyle. Kitaplar tam bir arınma. Mesela Goethe Genç Werther'in Acılarını yazarak kendini iyileştirmiş intihar etmekten kurtarmıştır.

Deliler üzerinden yola çıkarak yazılan kitaplar da var. Mesela Gog, bir yeryüzü eleştirisidir Ali Hoca'ya göre. Ya da Don Kişot. Cervantes Don Kişot yardımıyla söyleyemediklerini söylemiştir. Don Kişot'un dudaklarını kullanmıştır.

Velhasıl, güzeldi konuşma. Bir dahakine siz de gelin (:


Sonra ben bugün dergi günlerine gittim. Ah ne güzeldi Sirkeci Tren Garı! Dergilerle ve edebiyat severlerle dolup taşmış. Ben son gününe yetiştim. Birbirinden farklı düşüncelere sahip insanların aynı çatı altında toplanması ne güzel! Hoşgörü kazansın her daim. Söyleşi Vagonu cidden çok güzeldi.



Sonra bir de bugün Eski Kafa'ya gittim. Özlemişim mekanı. Aslında bu ikinci gidişimdi. Daha çok inceleme fırsatım oldu. Çok ayrıntı vardı. Her birini fotoğraflamak isterim (: Eski Kafa'da ürünler hem organik hem lezzetli hem de farklı. Siz hiç Reyhanlı Sakızlı Muhallebi yediniz mi? :D Tavsiyedir. At Pazarında. Yol tarifi için internetten numarasını alıp arayabilirsiniz.

Benden bu kadar haber bildirme yeterli galiba (: Okumaya, gezmeye, izlemeye devam.

Edebiyat ve sanat her daim bizimle olsun...

2 yorum:

  1. E mail adresini bulamadığım için bu güzel postunu kirletiyorum yorumumla kusura bakma :( Kitap Fuarında Ömer Sevinçgül'ü de gördün mü bu hafta sonu, onu soracaktımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresim geb86290@gmail.com hayir gormedim omer sevincgulu.fuarlan ilgili yazi yazmam gerektigini hatirlattigin icin tesekkurler (:

      Sil