7 Eyl 2013

Saengil Chukha hamnida!







Saengil Chukha hamnida!!

Videoyu açın ve öyle yazıya devam edin lütfen. Çok çok tatlı ki ((:

Birisi çiçeğim dediğim güzel ve manyak bir insan.
Diğer kedicik diye sevdiğim müthiş insan ((:

G'Esma ve Mervecik....

Sizi çok seviyorum! İyi ki varsınız!

Dün gece biraz rahatsızdım. Ondan 00.00'da arayamadım sizi /: İlk kutlayan olamadım. Ama olsun. Kalpler bir ya...


Merve. İstanbul'da aldığım Adana havası gibi. Karadenizli olmanız bu Adana havasını değiştirmiyor canımcım ((: Gerçekten iyi ki varsın. İstanbul'da olmasaydın zor zamanlarımda tek başıma napardım ((: Çok seviyorum seni. İhmal ettiğim zamanlar oldu ama inşallah bu sene daha çok görüşürüz ((: 


Haha G'Esma! Pozantı çıkarmamızda beklediğin buydu di mi. Hediye olarak kendimizi getirceğimizi sanmıştın velakiiiiiinnnn. İşte hediyeleeeer


Yüzük Asu'dan Esma'ya. Her yaz Asu bize yüzük hediye eder. Benimki de altın rengisi ((:

Esma, seni doğduğun için diil bizim arkadaşımız olduğun için seviyoruz :P

Sevgili okuyucu. Esmacım az buçuk bi malak. Her doğum günüsünde bizi sinir eder. Yok hediye istemem. Yok kutlama istemem. Bla bla bla. Geçen sene 7Eylül'de İstanbul'daydım. Bir şey yapamadık zaten. Bu sene de yaptırmadı. Pozantı'ya babanesinin yanına gittiğinde biz de 1 günlüğüne gittik Rüveyda ile. Esma söz verdirtti. Pasta yok mum yok balon yok hediye yok. Hediye sözünü tutamazdım. Doğum günü hediyesi diil arkadaş hediyesi hem bunlar. ((:

(Mervecik, senle hediye muhabbetine sonraya giriyorum tatlım bu arada :P)

Pozantı anısıylan ilgili post sonraya. Ben genelde sonraya dersem yazmıyorum galiba ama bakalım.

Velhasıl Mervecim doğum günün de senin yanında değilsem Esma'nın da yanında değilim. Kıskanma.

İkiniz de iyi ki doğmuşunuz, iyi ki varsınız ((:

Öpüyorum kiiiii





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder