11 Eyl 2013

Bir şeyler almıştımdı.

Yine bir alışveriş postu. Aslında baya oluyor alalı ama ben her zamanki gibi geç yazıyorum -.- Günü gününe blog yazanlardan değilim malesef. Hem üşeniyorum hem unutuyorum.

Bu ataçlar çok güzel kiii. Gratis'ten. Gitarlısı da vardı. Pembe notalar, kitap okurken kapak tasarımı düz olan kitapları eğlenceli hale getirmek için çok işime aradı. Ders çalışırken de işime yarayacaklarına inanıyorum ((:


D&R alışverişi. Farklı zamanlarda aldığım iki kitap. Ama ikisini de okumadım henüz. Halil Cibran'ı kimden duyduğumu hatırlayamıyorum. Aydın Abimden mi Müzeyyen Ablamdan mı. Cık olmuyor. Neyse. Şimdilik Adana'da bırakıyorum. Bayramda ya da ara tatilde okumayı planlıyorum.

Tekerleksiz Bisikletler'i yanımda götürüyorum. Onu okumaya başlayacağım. Merak ediyorum. Bakalım. Okuyunca yazarım.


Heeeey. Ben makyaj yapmayanlardanım demiştim. Ama Adana'da bb cream-pudra-eyeliner-maskara dörtlüsünden vazgeçemedim. İstanbul'da eyeliner ve maskaradan uzak duracağım. Ama bb kremden vazgeçemeyeceğim. Maybelline'in ününü duymuştum. Ben de çok sevdim. Yüzümde olduğunu ne ben hissediyorum ne de başkaları fark ediyor. Ama yüzümdeki sivilce lekeleri, siyah noktalar ve gözlerimin altındaki karaltılar kapandı. Kansız olduğum için -ki bu genlerimle alakalı bir durum, beslenme ya da ilaçlarla düzelmiyor- gözlerimin altı siyahtır, mordur falan filan. Çok rahatsız oluyorum bundan. Bb krem ve pudrayla daha sağlıklı görünüyorum galiba. Ya da bilmiyorum belki de kendimi öyle görmek istediğim içindir. İki ürünü de çok sevdim. Gratis'ten almıştım.


Yine Gratis'ten aldığım makyaj çantası.İçine aldığı kadar doldurdum takılar,iğneler, kutular filan. Valizime de koydum. Oh iyi oldu. (:



Ben şu an bir yandan valiz hazırlıyorum bir yandan buraya yazı hazırlıyorum. Yarın yolcuyuz. İstanbul'a....

2 yorum:

  1. Ataçlara bayıldım. Bi gün alışverişe gidelim seninle. Alacaklarımız belli,kitap,defter,ayraç. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidelim tabii.ne guzel olur.okullar da basliyo. bana defter aliriz :P

      Sil