5 Eyl 2013

Bir Saklı Hazine



Heyecanlıyım. Bir de hüzünlü. Rüzgar ne güzel esiyor. Neyse ya. Adana'ya veda yazısı haftaya bugüne...

Şimdi başka bir yere veda yazısı olmalı. İstanbul'a gidince taşınacağım.. Paşa'dan Fatih'e... Bakalım, bu sene güzel olur çok güzel olur inşallah ((:

Ayrılmak zor geliyor. İki yılımı geçirdim oralarda. Ama bazen değişiklik güzel olur... Olur inş ((:

BT'ye derdim her defasında seni bloga yazıcam. O da derdi diyosun diyosun ama hiç yazmıyorsun. ((: Evet hiç yazmadım. Şimdi anılarımızdan bahsetmek istemiyorum. Ağlamak istemiyorum. Şu an BT ile de görüşmüyoruz. Küs değiliz ama öyle işte... Ama BT ben seni çok seviyorum... Tabi sen blogumu okumazsın ki. Bunu da görmezsin... Olsun. Seviyorum ben seni ya önemli olan bu...

Terasta yazmıştım Vampirella'yı. Aşağıda arkadaşlarım gülerken ben terasta üşüye üşüye ağlamıştım bir keresinde. Terasta kahvaltılarımız, akşam çaylarımız... Paşa Konağı'nın tatlı kızlarıydık biz ((:

Mavi apartman... Taylan... Bir Okyanus Ruhu Yalnızlık.... Gerçekten çok yalnızdım. Bir okyanus kadar... Mavi apartman salt hüzün benim için. Pek gülmedim orada. Ama Nur'u daha iyi tanıdım Mavi apartmanda. Bana İncesaz'ı sevdiren kişi. Nur, gerçekten çok realist davrandığın zamanlar oldu. İyi ki oldu. Bana çok iyi geldin. O evde sen olmasaydın belki de çok hata yapardım. Tabii bir de EsraE. Mavi apartmandaki gülen yüzümsünüz...

Gönlümün incisi, sularımın tunası. Ah ne sevdim ben orayı. BT, EsraE, unnim, HB ((: Gülümsüyorum hem de çok... Burada da var yine hüzün. Salonda çok ağlamıştım. Yeşil duvarlarını çok özlüyorum ki ((:

Yalan yok. Aynur,Zehra,Fatma Unniler benim Üç Silahşörümdü. Beni toparlayan kişiler....

Ya devreler...
Devrelerden sonra en çok özleyeceğim iki kişi tıpçılarım Ebrar ve EsraE tabii ki... Beni toparlayan diğer iki kişi...

Toksöz Market. Free Store. Paşa Meydan. İnci Pastanesi. Tadım Dondurma. Murat Waffle

Pek tanıyamadığım ama sevdiğim Afranur. Kendisini yakından keşfetmeyi isterdim. Ama uzaktan da olur belki ((:

((:

Hepsini anlatmaya kalksam... Ama yapmam. Bir saklı hazinesiniz benim için...

İyi ki tanımışım hepsini. İyi ki vardınız, varsınız....

Şimdi yeni bir hikaye beni bekler. İstanbul. Neler göstereceksin bana yine ((:

4 yorum:

  1. istanbul...Nadide şehir...seni mi daha çok özleyececeğim yoksa seni bana sevdiren nadide insanları mı bilemiyorum.
    Paşa...Benim de yüzümde bir tebessüm
    Sende de öyle kalsın hep :))sayfan çok güzel şimdi deil ama yakında sadık takipçin olucm :))a.s.

    YanıtlaSil
  2. özlemek güzeldir değil mi (: bekliyorum her daim sayfaya. selametle ((:

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım hayırlısı.

    nefis annatmışsın.
    çok duygulandım ki.
    :)

    YanıtlaSil