28 Ağu 2013

Gog



Hayatımda okuduğum en eksantrik kitaptı diyebilirim. Bakalım daha neler okuyacağım ((: Aslında Papini'nin Kaçan Ayna'sını merak ediyorum. Bakalım. Bu sene okurum büyük ihtimal. Ali Hoca mutlaka okutur diye düşünüyorum. Gog. Bir karakter. Akıl hastanesinde yatar. Çıkar. Çok zengin. Ünlülerle, düşünürlerle, şair, yazar, bilim adamı, siyasetçi.... Birçok kişiyle görüşür ve notlar alır. Hepsi birbirinden çılgıncaydı. İroniler harikaydı. İki cildin birleşimini okudum. Yaklaşık bi 600 sayfa. İyi ki de okumuşum diyorum. Ara ara açıp okumak isteyebilirim ama İstanbul'a götürmeyeceğim elbette ((: En çok Hitler, Einstein ve Gandi ile konuşmalarını sevdim. Bernard Shaw, Picasso, Lenin ve diğerleri...

Gog-Giovanni Papini İş Bankası Yayınlarından
resim google görsellerden




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder