12 Ağu 2013

Dream High

İzleyeli 1 ay oluyor ama yazması şimdi nasip oldu. Dream High. Günlerce büyüsünden kurtulamadım. Ah bir de ben spoiler veririm bilginize. Yani her şeyini anlatabilirim. Hoşlanmıyorsanız ayrıntılı bilgiden okumayınız efendim. Belki de ayrıntıya girmem bu kez. Çünkü bugünlerde pek yazı yazasım yok... Neyse. yeppudaa 'dan izleyebilirsiniz. Bu siteye aşık olabilirim :D




Yönetmen: Lee Eung-bok 
Senarist: Park Hye-ryeon 
Tür: Dram 
Kanal: KBS | Yayın tarihi: 2011/01/03
Bölüm: 16

Oyuncular:
Kim Soo Hyun - Song Sam Dong
Suzy - Go Hye Mi
Taecyeon - Hyun Si Hyuk (Jin Guk)
Ham Eun Jung - Yoon Baek Hee
Jang WooYoung - Jason
IU - Kim Pil Sook
Park Jin Young - Yang Jin Man
Bae Yong Jun - Jung Ha Myung

Konu:
Öğrencilerin sanat ve eğlence okulunda, olay ve kavgalarının diğer yüzünü anlatmaktadır. Bu dizi dans gösterileri, şarkı, oyunculuk ve eğlence sektörünün gerçek yüzünü gösteriyor. 



büyük düşün. Büyük hayal et. Hayallerinden vazgeçme. Hye Mi'nin 'Benim bir hayalim var' deyişlerini unutamıyorum. 



Ruhsuz duygusuz kız gitti yerine aşık,sevgi dolu bi kız geldi. Ben hep Jin Guk'u sevdim. Hala da seviyorum. Ah Taecyeon :D Kış çocuğu şarkısı çok güzel bayıldım ben ona... Hye Mi hissederek şarkı söylemenin keyfini çıkartıyor, belki de ilk kez. Hayır ikinci kez.Bi de küçükken yine Jin Guk'a aynı şarkıyı söylemişti ((:

Diziyi izledikten sonra başarabilirim dedim, Yeter ki çalış dedim. Hayal et dedim. İste dedim. Kendime... Gerçekten aklıma geldikçe dizi, kendime olan güvenim artıyor. Kulaklarında sorun olan Sam Dong Grammy ödülünü aldıysa diye başlamıyorum elbette. Nobel Edebiyat Ödülünde gözüm yok. Kulağa hoş geliyor ama :D Sadece bir kurgu olduğunun farkındayım ama hayalleri gerçekleştirmek için çaba sarf etmenin ve yılmamanın örneği kurgu olabilir zaten. Yani cidden çok sevdim.


Pil Suk. Aşkı için zayıfladı. Jason da o kilo aldığında bile Pil Suk'u sevmekten vazgeçmedi (:

Pil Suk'un saf sevgisini çok kıskandım açıkçası. Keşke o kadar saf ve masum olabilseydim. Ve o kadar yürekten sevebilseydim. Ve Jason. Aslında o da en baştan beri ilgi duymuş Pil Suk'a. Güzel bir aşk hikayesiydi ((:









Hye Mi ve Jin Guk'un beraber olması lazımdı. Çok ağladım Jin Guk'a. Sevdiğim erkek tipi böyle bi şi galiba. Ama işte bazen yanlış şeyler yapmadı diil. Hye Mi'ye gerçekleri vakit geçtikten sonra anlattı bir iki kez. Hye Mi bu kimselere güvenemiyor zaten...






Sonu zaten neredeyse her Kore dizisi gibi tatmin edici değildi. Yani aslında bayıldım çok güzeldi ama Sam Dong ve Hye Mi birlikteliğini göstermedi en son. Bu tabii ki benim açımdan daha iyi. Böylece benim zihnimde dizi birkaç sahne devam etti ve Hye mi&Jin Guk birlikteliği gerçekleşti :D

İşte böyle.İzleyin. Cidden. Çok güzel.





Ve Dream High grubu. Çok tatlılaaar






5 yorum:

  1. çok güzel bir diziydi bende jin guk ve hye mi beraber olsun isterdim ama olmadı bütün oyuncularını severim ama Suzy Taec Wooyoung ve İu gibisi yok özelikle Suzy

    YanıtlaSil
  2. bende hye mi ve jin guk beraber olsun isterdim.Dizinin bütün oyuncularını seviyorum.Yinede Suzy Taec Wooyoung ve İU gibisi yok onları daha çok seviyorum.Suzy'ye olan sevgim ayrı o benim dünyadaki en sevdiğim sanatçıdır

    YanıtlaSil
  3. ben resmen ağlıcaktım beraber olduklarını göremeyince. neden böyle bir şey yapmışlar ki hem yani çocuk alt tarafı amerikaya gitti en azından telefonla görüşeceklerini falan ima edebilirlerdi. yani yedi yıl boyunca birbirlerini göremdiler mi ya. ve evet tüm dizi bunun üzerine kurulmuş ama yani K olması şart mıydı . Hye mi ye sen benim müziğimsin müzik sensin dedi kız hala hayırr amerikaya gitt. hadi evet K olması şarttı ama cidden nedennnnnnn bize birlikte oldukları zamanı göstermediler

    YanıtlaSil