27 Ağu 2013

Bir Mum Seremonisi



Rüzgar. 
Odama doluyor. tenime değiyor.
Mumlar alevleriyle dans ediyor. 
Edepsizce belki.
Tam sönecekken yeniden alev alıyor. 
Göz kırpıyor. 'Hadi gelsene... Bak sönmedim.' 
Genç kızlığının yeni farkına varan yeni yetmeler gibi göz süzüyor. 
Rüzgar. 
Kaç kurtul. 
Rüzgar mı? 
Birazdan mumları üfleyeceğim. 
Sönecekler.
İplerinin boynu bükülecek.
Bana kızacaklar. Yanacaklar.
Ama sonra soğuyacak, yeniden donacak.
Sonra bir daha yakacağım. 
Yine aynı seremoni.
Bir daha, bir daha.
Ama sonra bir gün...


bir mum yakma seremonisinin ardından kağıda dökülenler ((:

2 yorum:

  1. sona bigün nolcak yaaaa, söleseneeee.
    :)
    pek severim kokulu mumlarııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilmiyorum sonra nolcak :D ben de severim ((: vanilya kokanı en çok tabii

      Sil