6 Ağu 2013

Alış mı veriş?

Zihnimde bir sürü film ve kitap yazıları varken ben yine ıvır zıvırla uğraşacağım sevgili okuyucular. Blogumu takip edenler bilirler öykü-film-kitap üzerine kurulu bir sayfadır. İç dökme yazılarımı da unutmamak lazım. Ama şimdi ben bir alışveriş yazısı yazacağım :D
Aslında birçok şey aldık. Yıllardan sonra annem ve babamla beraber gittim Carrefour'a. En son ne zaman üçleme olarak gidip yoğun bir alışveriş oldu hatırlamıyorum. Ben tek başıma gitmiştim tabi. Aylardan sonra ilk defa gidiyordum bir de Carrefour'a. Artık İstanbul'da olduğum ve iki yıldır tatillerim çok az olduğu için, Adanaya 6 aydan sonra anca gelebildiğim için /: Furkan işte bunu kastetmiştim 140karakterli yazıyla. 11 yaşımda taşınmıştık apartmana. Mahalleden sonra apartman farklıydı. Ama çok şükür öyle kimsenin birbirini tanımadığı apartmanlardan değil. Adana Koop apartmanları diye adlandırılan bizim çevredeki apartmanlar genel olarak iyi. İnsanlar birbirlerini tanıyor ama mahallenin sıcaklığı başka oluyor tabii ki ((: Ama yine de ben semtimizi çok seviyorum. İleride Adana'da yaşamak nasip olursa oturacağım semt seçeneklerinin en başında geliyor buralar ve yakın çevresi. Kuzey Adana yani ((: Bakalım hayat neler gösterecek... İşte bize Carrefour çok yakın. Sık sık alışverişe gideriz. Eskiden sadece market kısmı vardı. Sonra yavaş yavaş büyüdü. Mağazalar eklendi. Tabii ki hepsi küçük. Büyük alışveriş merkezlerindeki gibi değil. Batik ve Koton'un olması benim için harika bir durum. Batik'ten etek aldım. Su yeşili yüksek bel ve şifon. Çok güzel. Ve indirimde. 20 lira. Aslında 19.99 ((: Eski sezon ürünü olunca ve su yeşili rengi bir tane kalmış olunca 20 lira olur tabi. İstanbul'da pazarlarda da neredeyse aynı ürün 20 lira. Hiç kaçırmadım tabii ki. Ama onun fotoğrafı yok (: Çantasıyla idare edeceksiniz :P


Gördüğünüz su yeşili kurdeleli pembe cüzdan Koton'dan. Uzun zamandır yeni bir cüzdana ihtiyacım vardı. Kullandığım cüzdan çok kaba. Büyük ve lacivert. Renginden ve büyüklüğünden çok sıkıldım. Cüzdanın mıknatıslı kapama yeri de bozuk zaten. Aldığımda fark etmemişim. İki sene boyunca kullandım. Ama artık pes ettim. Küçük çantalara sığmıyor. Cüzdan çantadan büyük :D Su yeşili zaten favori rengim bu sene. Abimin nişanında giydiğim elbise de su yeşiliydi. Ve bir de ben pembeyi çok seviyorum. Biraz daha açık olanı, toz pembe. Pudra pembesi de denilebilir. Rosense ürüleri hep toz pembe kaplı ya bayılıyorum :D

Sonra bir de Mehtap tart turta kalıbı aldım. İnstagramde paylaşmıştım yaptığım tartı. Ama güzel olmadı /: Hamuru çok sertti. Bir daha denemem lazım. Ve gerçek kalıbında yapacağım inşallah ((: Mehtap ve 10tl. Fiyatı çok uygun geldi bana.

Ve yine bir Miyazaki anime filmi (: Tepedeki Ev. Dvd ve 10lira. Hemen aldım (: Bayramdan sonra izlemeyi düşünüyorum. İzleme listemde 4te kaldım /: Atak yapmalıyım artık.

Bir de Doğadan Soğuk Bitki Meyve Çayı. Kahve değil Frappe adlı yazımdan da anlayacağınız gibi yazın sıcak içeceklerden hoşlanmam. Soğuk çay, soğuk kahve tercihimdir. daRLa 'da görmüştüm çok merak etmiştim ama bir türlü alamamıştım. İftardan sonra tadına bakacağım artık (: Form limonlusunu aldım ben. Beğenirsem eve taşırım bir sürü ((:

Bayram şekeri ve çikolataları da aldık tabii ki ((: Alışveriş yazım bu kadar. Bir daha yazar mıyım bilmiyorum :D 

Fotoğrafta Marilyn'i görüyorsunuz. 2 yıldır yazacağım diyorum ama daha hazırlamadım yazısını /: Marilyn severim ben (: Büyük bir merhamet duyuyorum kendilerine. Tabii hayranlık da... Neyse neyse başka yazıya ((:

8 yorum:

  1. bu şirin yazıcıkta kendi adımı görmek beni nasıl memnun etti bi bilsen. Ben seni gayet doğru anlamıştım, ama sana takılmak için fırsat kollarken o hatalı imânı elden kaçırmak olmazdı. Bilirsin,senle uğraşmakta bir hobi sayılır. Ee,biz senin sinirli tavırlarını hoş karsılıyorsak,sende aynen bu gıcık muameleleri hoş görüver. Neyse. Insanın senin gıbı bi dostu olsun valla. Ufacık şeylerde duyduğun o yüksek heyecan var ya çok hoş bi ritim gibi.temız bi insan figürü.yani özetle,demem o ki ,hayırlı olsun,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. haha :D hobinizi sevsinler :D hoş görüyorum tamam mı! sinirlendirme beni :P ritim dedi ya ne güzel bir sözcük ritim. teşekkür ederim güzel sözlerin için dostum (: ben dostum demeyi hiç sevmem ama gerçekten sen-asu-rüv-es ve merve. Her şeye rağmen. Uzaklığa, zamansızlığa rağmen. Tartışmalara bazen kalp kırmalarına rağmen dostsunuz... Seni tee ortaokuldan biliyorum. Ama ismini :D hep sınav listesinde görürdüm ismini. sonra lise. ve hala varsın... sen de kızlar da hep olun inş (: maşallah diyeyim bir de ((:

    YanıtlaSil
  3. he kız bende seni görürdüm valla. Etrafındakilere heyecanla bişeler anlatırken çekerdin dikkatimi. Yahu bi insan hep mi heyecanlı olur. Evet bi insan olur o da sensin. Sendeki heyecanı elektirik enerjisine çevirebilirsek,Türkiyenin elektriği bedavaya gelir gibi bi düşüncem var. Saol saol,yine saol. Berzahta ruhlarımız bir arada dolaşmışız belliki. Biriyle de elele gezmişiz zannımca. Neyse çok konuştum. Marliynide yazda okuyim

    YanıtlaSil
  4. Keşke bendeki heyecanı sadece 1 kişi fark etse. Neyse sustum. Hadiii el ele mi gezmisiniz vay be aşka bak :D masallah

    YanıtlaSil
  5. tepedeki evi kızımla birlikte izledik:) miyazaki bizim favorimiz:) kızım da aynı annesi gibi anime,vampir,korece,kitap okuma,fantastik film,yüzüklerin efendisi,matriw,alice harikalar diyarında vs vs vs hayranı :) çocuğumu çekirdekten yetiştirmişim :) ayarları bozuk yani :) ayyynı annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalim benim de o. Ben de çocuklarımla aynı zevklere sahip olmak istiyorum. Animeler,vampirler,cadılar,harry potter ((: baba hic hoslanmaz gibime geliyor ama olsun.biz cocuklarla egleniriz ((:

      Sil
  6. Tepedeki Ev. Favorimdir. Bi an önce izle. ^^

    Ne güzel anlatmışsın. Bence günlük hayattan kesitler iyi olur,düşün. :)

    YanıtlaSil
  7. aaaa çok hoşuma gitti bu yazı bak.
    mehtap tart turta kalıbı ha.
    bunu not aldım.
    frappeee.
    :)

    YanıtlaSil