20 Tem 2013

İstiridye çocuğun hüzünlü ölümü


Bir D&R alışverişi daha. Ruksu'yla avm'ye gitmiştik. Huyumdur ihtiyacım olmasa da sürüklerim yanımdakileri D&R'a. Sonra gittim bunları aldım. Ben Tim Burton hayranıyımdır da. 6:45 yayınlarının da hayranı oldum (:


'Yüzümüzde asılıp kalacak gotik bir gülümseme...' Arka kapak yazısı sadece bu cümleden oluşuyor (:
Hayal Kahvem'im bir yazısında görmüştüm bu kitabı. Çok merak etmiştim ama sonra unutup gitmişim. D&R'da Tim Burton defterlerini görünce aklıma geldi. Ve hemen sorup aldım. Son bir tane kalmış şansıma (: Çizimleri de Tim Burton'a ait olduğunu biliyorum yanılmıyorsam. Kısacık öyküler çizimlerle desteklenmiş. Çok sevdim ki (:


Bayankuş'um ne tatlı çıkmış di mi. Bir gün size Marilyn sevgimden de bahsetmeliyim sankim (:



Bu büyük boy olan defter. Arka kapağında 'Mumya Çocuk' şiiri var. Sayfalar 'İstiridye çocuğun hüzünlü ölümü' kitabından sayfalarla süslü.


Diğeri de daha küçük boy. O da yine aynı dizaynda. İkisini de niye aldım bilmiyorum neredeyse aynı. Ama pişman değilim (: Tim Burton yapımlarının hepsini izleyip sonra büyük boy deftere notlar alacağım. Hatıra olarak kalacak elbette (:



Benim sıralamam kesinlikle bu değil (: İzlemek istediğim filmleri izledikten sonra ben de kendi sıralamamı yaparım ((:

2 yorum:

  1. burda yazdığın herşeyi çok sevdim.
    şu bayankuştan ben de alcam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayankuş'um bir krem kutusu ((: hediye ve nereden aldıklarını unuttum.umarım bulabilirsin ((: D&R'dan almadım onu. belirtmemişim di mi /: neyse buraya yazdım ((:

      Sil