20 Tem 2013

Bir mim daha


GEB


Geçenlerde Su Abla mimlemiş beni. Gecikmeli de olsa yazdım şükür (: Keyifli okumalaaar.

Ben kimim ?
GEB. Gamlı Bayankuş. Uzaylı. Fantastik insan. Gizem'li ((: Sözcük olup kiraz çiçeklerine karışmak isteyen bir deli. Kaç yaşında olduğumu hala anlamıyorum 20 diyorum ama ben :D Şundan gün aldın ama şu yaştasın olaylarına hiç gelemiyorum. OMA! Artık yaşımın ilk hanesi 1 değil 2 oldu o.O Neyse neyse ((: Adanalıyım Adana aşığıyım.İstanbul da ikince sevdam İstanbul'da eğitim hayatımı sürdürüyorum. Yazar olmak istiyorum. Baykuş delisiyim. Harry Potter ilk aşkım. Bu kadar yeter heralde (:

Blogunun adı nereden geliyor ?
Mmm.Lise yıllarımda şiir yazmaya merak saldım ama çok şükür bıraktım.Şiir kesinlikle bana göre değil :D Şiir yazarken farklı tamlamalar kurmaya özendim Servet-İ Fünuncular ya da II.Yeniciler gibi :D Vanilya çok sevdiğim bir aromadır. Bana huzur ve mutluluk verir. Vanilya kokulu umutlar bir şiirim esnasında oluştu. Blogum da bana huzur ve umut olsun diye adını 'Vanilya Kokulu Umutlar' koydum ((:

Blog açmaya nasıl karar verdin ?
Nasıl bulduğumu hatırlamıyorum ama Masallar Mavidir'i buldum internette dolaşırken. Neden benim de bir blogum olmasın ki dedim. Şiir yazıyordum. Öykü de yazacaktım. Bunları blog sayesinde insanlarla paylaşabilirdim. Sadece yazı da değil film kitap yorumları yapabilirdim. Eh kitap-film çılgını olunca (:

Neden yaşam blogu ?
Hayatın içinden olmak (: Hayatta her şey olabileceği için blogumda da her şeye yer verebilirim (:

Kişiliğim ?
Kesinlikle hayalperestim! Bir de tabi duygusal. Çok da üşengecim. Birisinden nefret edersem ömür boyu sürer. Nefretimi kazanmayın aman ha! (: Aileme, evime, arkadaşlarıma çok düşkünüm. Sürprizlere bayılırım. Sürpriz yapmasını da severim hani (: Yalnızlığı sevmezdim önceleri ama artık çok seviyorum yalnızlığı. İstanbul sağolsun kalabalığından bıktım :D

Hoşlandıklarım ?
Baykuşlar. Dostlar. Çikolata, kahve, vanilya. Aşk (: Kitaplar, filmler, öyküler, animeler... Düşünceli insanlar.  Vampirler, kurtadamlar, cadılar, fantastik dünyalar :D

Hoşlanmadıklarım ?
Samimiyetsiz ve yapmacık insanlardan nefret ederim. Kendini beğenmişlerden de. Benim sevdiğim kişileri ya da 'şeyleri' aşağılayan, küçümseyen insanlardan hiç hoşlanmam. Sevmezsen sevmezsin ama niye hakaret ediyorsun ki -.- 

En çok sevdiğim makyaj malzemelerim :
Makyaj. O kadar nadir yapıyorum ki. Ama maskaraya bayılırım (: Kozmetik ürünü olarak çevirsek soruyu? :D Rosense ürünlerine bayılıyorum. Temizleme köpüğü-tonik-peeling. Üçünün hastasıyım (:

Çantamda olmazsa olmazım :
İlk başta defter-kalem-kitap üçlemesi (: Sonra peçete-ıslak mendil-iğne kutum. Mide bulantısını fiziksel ve psikolojik olarak yaşama ihtimalim oldukça fazla olduğu için mide bulantı ilaçlarım. Ve mide bulantısına iyi geldiğini tasdikle onayladığım çubuk kraker :D

En son okuduğum kitap :
Bahaeddin Özkişi-Bir Çınar Vardı
Şimdi de Oscar Wilde'ın Mutlu Prens'ini okuyorum.

Sıra benim mimlemem de değil mi? O zamaaan Aysekalibur'u seçtim ki ((:

6 yorum:

  1. aa çok teşekkür ederim :) hemen yazacağım :))

    YanıtlaSil
  2. yine tümünü sevdim.
    kişiliğini en çok.
    :)
    senin dünyanı seviyorum yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D ben de senin dünyanı hem seviyorum hem de deli gibi merak ediyorum ((:

      Sil
  3. kitap müzik sinema yabancı dil ve yalnızlık üzerine kurulu işte. pek de ilginç değil.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu saydıklarının hepsi de ilginç bi kerem. en çok da yalnızlık...

      Sil