22 Tem 2013

Bak. Orda insanlık ölüyor...



Söylesene çok mu hayal kuruyorum?
Masallara çok mu inanıyorum.
Bir öykü yazmak istiyorum.
Her şey olsun.
Hiçbir şey olmasın.
Prenses olmak istiyorum.
Ah bu fiiller.
Ah bu istemler.
Gözlerin gözlerime değmeden de felaketim olur ağlardım.
Söylesene gözlerin ne renk?
Peki ya adın ne?
Ne çok soru sordum değil mi?
Bay Karamel'i merak ediyorum. Altın Tuz kitabını da. Bana anlatır mısın hikayeyi?
Deniz kızı.
Deniz halkı.
Su şeytanı.
Ve tuz.
Ve şarkı.
Hiç olmamış gibi.
Sahi sen var mıydın?
Korkuyorum.
Sen yoksun.
Yanıyorum.
Sen yoksun.
Mutluyum.
Sen yoksun.
Dünya acı çekiyor.
Sen yoksun.
Söylesene.
Superman ya da Prens ya da Şovalye ya da Samuray ya da bilmem ne olup Dünyayı kurtarır mısın?
Bak. Orda küçük bir çocuk ağlıyor.
Kimsesiz. Yalnız. Üzerinde kan var.
Bak. Orda bir çocuk ağlıyor. Babasının cesedi üzerinde.
Bak. Orda bir çocuk ağlıyor. Çırılçıplak. Masumiyetini çalmışlar.
Bak. Burda ben yazıyorum. Ve korkuyorum.

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. müthiş mi bilmem ama işte. bak orda...

      Sil
  2. Artık benim istediğim gibi yazıyorsun. Okumaktan zevk alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yazıyorsun Geb :) kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ((: tesekkur ederim.bir seyler yaziyoruz iste

      Sil