9 Haz 2013

Kahve değil Frappe...



Belki bir iç ses konuşması belki gözlem...
"Küle döndüysen yeniden güle dönmeyi bekle..."
«'Sen salak mısın?' dedi Azra. Gözlerini açmış Feza'ya bakıyordu. 'Onun gibi birisini hala düşünüyor olamazsın. Bak hala susuyor. Başını yere eğiyor. Kızım kendine geeeeel. Hevesti geçti gitti. O senin isteklerini yaptı mı? Senin onun isteklerini kabul ettin mi? Anlaşamadınız oldu bitti gitti. Bu kadar açık ve net. Neden hala başın yerde. Alooooo. Fezaaaaa.' Azra'yı sessiz sessiz dinleyen Feza düşünüyordu. Azra haklıydı. Ama neden olmasın sorusu ara sıra beynini yokluyordu. Azra haklıydı. Yok yok olmazdı. Olamazdı. Zaten hassas bir dönemindeydi. Canı sıkılmıştı. İlgi ve macera istiyordu. Yok yok. Olamazdı. Büyük aşklar masallarda romanlarda kalmıştı. Ferhat gibi dağları delmek şöyle dursun şehir değiştiremiyor şimdinin erkekleri. Şirin gibi hastalığa tutulmak şöyle dursun hayallerinden vazgeçmiyor şimdinin kızları. "Sen nereye ben oraya. Sen istersen o olsun" mantığı da yok. ''Sen bensin ben benim. Biz biziz'' zaten çöpe atılmış. Herkes kendi özgür hayatının peşinde. Başını kaldırdı Feza. Gülümsedi Azra'ya. Kahvesinden bir yudum aldı. "Bak sana söylüyorum gelecekteki kişiye notlar vol2: Yazın beni kahveye davet etmesin. Frappe içmeye davet etsin. Ya da ice tea. Yazın sıcak içecekler içemiyorum ki beeeen." Azra gülmeye başladı. "Vol1 ne peki salak insan?" Feza yelpaze ile serinlemeye çalıştı önce. "Vol1:Tek taşım pırlanta olmasın. İnsanlık dışı muamele gören işçilerin emek hırsızlığını parmağıma takamam. Bi de baykuşlu olsun." Azra bekledi. Feza gülsün şaka desin filan. Ama gayet ciddiydi. "Şaka mısın kızım sen? Alyansınla beraber takacağın yüzük de mi baykuşlu olsun. Valla manyak bu kız."
Azra ve Feza güldüler,eğlendiler. Ama Feza buruktu,garipti.
Balık sever miydi o.Feza hiç sevmezdi. Kitap okusa ya. Napıyordu Feza? Sus dedi içine. Sussana deli gönül. Fayda yok sana ondan. Uslansana yaramaz gönül. 'O kızla konuşuyor muydu hala?' Manyak iç ses,sussana. 'Güzel di mi o kız,belki mutlulardır.' Huuuuu kime diyorum,sussana be manyak iç seees. Üf aman bana ne. Konuş hadi konuş. Sonra ağlarsın. Ben gidip ders çalışıyorum. Sen konuş. 'Bir kahve içimlik anım olur mu ki onunla?'
Kahve değil salak,frappe. Sıcakta kahve içemem ben.»
Bu sefer doğaçlama bir çalışma. Saçmaladım ama çok eğlendim ((: Keyifli okumalaaaaaar.


 

1 yorum: