6 May 2013

Kısaca bir şeyler



Alışveriş yapmak çok zor. Hani canın sıkkındır moralin düzelsin diye gezersin mağazaları öyle değil işte. Üç farklı kombin yapmak zorundayım! İçime sinmeli yakışmalı ve zayıf göstermeli!! Abim nişanlanıyor da ((: Tanışma yemeği, kız isteme ve nişan. Başörtüsüydü, eşarbı, şalı, eteği, gömleği, elbisesi, topuklu ayakkabısı, babeti, çorabı, çantası. Oh yoruldum. Fiyat, renk, model. Üç silahşörler!!! Moda çok zor bir alan anladım. Bir de o etekler gömlekler ne Allah aşkına. Üstüne para verseler giymem! Bir de nasıl pahalılar -.- İçim sıkıldı bak şimdi. Neyse. Artık bu ay babamın kesesine kuvvet demeli :D
Kursun son demlerini yaşıyoruz. Bu ay son. A bu arada Hay bin Yakzan ve Robinson Crusoe'u okuyup üzerine düşünün, karşılaştırın. Çok eğlenceli. Ben de yazacağım buraya. Hepimiz Robinson amcayı biliriz peki ya Hay bin Yakzan. Robinson amcayı tanımamız Hay'ın sayesinde. Ve Hay Doğu medeniyetini temsil ediyor. Okuyun lütfen!

4 yorum:

  1. Of çok zordur kombin işi bilirim. En iyisi ne biliyor musun,diktir gitsin. Uğraşma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3farkli dikim.ben de o sabır yok prova filan.kumaş seçimi filan :D hen vakit yok. Ama düğüne diktircem inş (:

      Sil
  2. hadi kolay gelsin.
    :)
    hay bin yakzan. hatırlamadım bakıcim.
    :)

    YanıtlaSil