21 Mar 2013

Gölgesine Sarılabileceğim Adam Hayali ve Kitaplar




 Oh çok uzun zaman olmuş gibi değil mi! Geri geldim, güzel geldim. Bundan sonra daha çok vakit ayırmaya çalışacağım buraya ((: Mail işlerim varmış bir sürü. Halletmek uzun sürdü. O yüzden zihnimde hazırladıklarımı yazamayacağım. Biraz daha tanıtım yazısı olacak ve ilerleyen günlerde asıl yazımla karşınızda olacağım.

Önce neler okudum bir yazayım.

Nazım Hikmet-Hikayeler. Enfes bir kitap ama hepsini okumadım.


Patrick Süskind-Koku. Güzeldi ama biraz sıkıldım. Yazarın okuyucuya aşırı müdahelesinden hoşlanmıyorum.


Hasan Ali Toptaş-Gölgesizler. Çok değişikti. Yani gerçekten. Üzerine bir yazı hazırlamalıyım.

Mustafa Kutlu-Sır. İlk defa okuyorum kendilerini. Değişik, ilginç. Sevdim. Üzerine yazmalıyım. Fotoğrafı da ben çektim hani (:




ve ve ve ve. Tuna Lütfü Yukay-Karışık Odalar. 

 resim bana ait.pasta da.çay da. (:

 Üzerine çok konuşulması gerekiyor. Takıntılı insanları anlatan harika bir öykü kitabı. Yani nasıl desem. Sonunu kestiremiyorsunuz çoğu zaman. Bazı öykülerin sonu ise okuyucuya kalmış. Geçen hafta Ali Hoca yurtdışında olduğu için Tuna Abi geldi derse. Harika ötesi bir dersti. Ders bitiminde beynim patlayacakmış gibi hissettim. Kitap hakkında Tuna Abi konuşmak çok eğlenceliydi. Lütfen okuyun. Ciddiyim!! Israr ediyorum!!!! Bu da Tuna Abinin blogu. Pek yazmasa da kitap hakkında bilgi edinebilirsiniz. http://ltunayukay.blogspot.com/


Şimdilik bu kadar kitap tanıtımı.

Ben ilk defa sempozyuma gittim!!!


Harikaydı. Notlar aldım ama önce bilgisayara temize geçmem lazım. Hızlı hızlı yazınca biraz anlaşılmaz oldu (: Ve malesef ben biraz tembel olduğum için hala temize geçmedim -.-  Fatma Barbarosğlu'nu tanımayışımdan çok utandım. Tanımak derken elbette kendilerini biliyordum ama düşüncelerini ve kitaplarını bilmiyordum. Çok sevdim. Güzel sözleri vardı. Yazmalıyım!! ((:

Fotoğraf çekmeye ve üzerinde oynamalar yapmaya merak saldım. Nasıl olmuş?


Bahar geldi ama Melankolianım daha gitmedi! Keşke Bayan Sesî gelse yanıma. Tarçınlı kek de getirse. Çok özledim onu. Yazamıyorum ben bir de. Sonu gelmiyor öykülerimin. Çok üzülüyorum. Tuğra'da da ilerleme yok. Şekillendiremiyorum zihnimde. Yaşamak zor geliyor. Bahar yaramıyor işte bana!!



Ne zaman moralim bozulsa gölgesine sarılacağım bir adamın hayalini beklerim.



20 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın ama.
    tarçın kahve o gölgeli söz de çok güzel.
    barbarosoğlu çok iyi ki.
    iki kişilik rüyalar öykü kitabını okudum.
    yazmıştım blogda geçen yıl sildim sonra.
    yeni kitabı da çıktı.
    imaj ve takva okuycam ben de.
    koku ve gölgesizleri okudum.
    ama o sölediğin daha sonraki iki yazarı okumadım.
    not aldım.
    :)
    bi de o gugıl şeysini düzeltmişsin sanırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuna Lütfü Yukay okunmalı cidden (: kendi kendine düzeldi. Ben bir sey yapmadım (:

      Sil
  2. ay zorlama kendini yazmak için.
    yazınca yazarsın zaten gelince gelir yzdırır kendini.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurs için zorlamam gerekiyor kendimi /:

      Sil
  3. Özendim sana çok kitap okuyorsun. Ben bu sıralar kitaptan çok film izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurs ödevi olunca mecburen okuyorum :D ben de sana özeniyorum. Ben de film izleyemiyorum...

      Sil
  4. Keyifli bir kitap eşliğinde çay keyfi gibisi var mı? Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  5. Arkadaş ne ğüzel kitap mitap gidiyorduk nerden çıktı o çay ve pasta? :) Canım çekti ne olacak şimdi? Hadi kitabı canım çekse alırım. Pastayı ne yapacaz? :) Şaka bi yana "yazmam lazım" dediklerini yaz da okuyalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D pastanin tarifini verim yapınız efendim ((: ya da pastanelerde cok guzel pastalar da var hani.yazmam gerekenleri sìrasıyla yaziyorum galiba.ya da yazamiyorum belki.ilham yok ki ((: tesekkur ederim yazmam gerektigini hatirlattigin icin ((:

      Sil
  6. birde bana çok kitap okuyorsun diyenler seni görmeli! maşallah ama son söz,bu senin mi geb!senin olmalı.
    Yazar olduğun o gün beni unutmak yok tamam mı:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden daha cok kitap okuyanlar var yaaa. daha cok okumak isterdim. evet bana ait ((: olayim da hele bi. unutmam ins ((:

      Sil
  7. heey,

    gerçek bir hazinen var senin.

    kıskandım valla. bu yazın mim olsaydı keşke, aynısından bi tane de ben yazardıım.
    başlıktır yazıdır görsellerdir, ya çok tatlı bu yazıı :))

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana mimledim gitti o vakit ((: tesekkur ederim ^_^

      Sil
    2. ya ama zorla mimletmiş gibi oldum ki :)

      hem bu mim değil ki bi dakka bi dakka :)

      Sil
    3. En sevdigin 5kitabi yazabilirsin. Mim gibi olur iste ((:

      Sil
    4. ehe peki anlaştıık :)

      Sil