6 Şub 2013

Mimlenmiş miyim?

Sevgili Deeptone beni mimlemiş. İyi de ben daha önce hiç mimlenmedim :D Ve karmaşık bir mim hazırlamış. Ben de içinden sadece bir aşamayı aldım ve onu cevaplıyorum. Özür dilerim Deep. Hepsini yapamayacağım (:

1.Bir kitapta aradığın özellikler neler?
Edebî olması gerekir. Alelade kitapları okumayı sevmem.


2.Burcunuz nedir?
Yengeeeeç.
 

3.Okuduğun en eğlenceli kitap hangisiydi?
Tabi ki de Harry Potter!
 

4. Yaşadığın şehrin sevdiğin/sevmediğin yönleri nelerdir?
İstanbul.Geçmiş ve gelecek bir arada.İstanbul.Karışık,karmaşık ve yorucu. 

5.Fobilerin var mı?Varsa ne?
Fobi denilemez ama yoğun karanlıktan ve örümceklerden hoşlanmam.
 

6.Hangi kitabın yazarı olmak isterdin?
Yüzüklerin Efendisi!
 

7.Tavsiye edeceğin filmler var mı?
Amelia!


 8.Anime izler misin, izliyorsan en sevdiğin animeler hangileri?
İzlerim çok şükür ((: Sailor Moon ve Byousoku 5 cm. Miyazaki'nin bütün eserleri. 

9.Ölmeden önce okunması gerektiğini düşündüğün kitaplar var mı?
Toprak Ana.

10. Kitaplığını neye göre düzenlersin?
En sevdiğim kitaplara göre. Bir de aynı yazarın kitapları bir arada olsun isterim.

11.Bloggerlığa nasıl başladın?
Yazılarımı birilerinin okumasını istedim. Biraz da Pucca'dan etkilendim.



Şimdi normalde benim birilerini mimlemem gerekirdi değil mi? Ama yapamayacağım (: İlk mim deneyimim güzeldi. Tabi doğru yaptıysam :D

4 yorum:

  1. Doğru yapmışsın doğru. :)
    Nice mimlere. Benim de ilk mimim deep den gelmişti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevindim dogru olmasina. Deep yeni blog yazarlarini koruyup kolluyor ilkleri yasatiyor galiba. tesekkurler Deep ((:

      Sil
  2. tabii ki yapabilmişsin.
    hem de içten kısa ve sade.
    yani sevdim tabii ki.
    zamanın olunca bi ara, ikinci ve hoş bi mimin daha var.
    kolay ve seversin sen.
    :)
    bak yazar olmakla ilgili bi kitap tanıttım.
    nasıl pop yazar olunur.
    oku ama bak seversin ki bu kitabı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene sevindim (: bilgisayardan girince hemen yaparım.yazına da bakıyorum hemen ((:

      Sil