6 Şub 2013

4 Kitap ve daha bir dolu şey!


Şimdi kitap tanıtımı yapalım biraz.


1. Sandık Lekesi-Sema Kaygusuz: Eğer öykü okumayı seviyorsanız mutlaka okumalısınız. Gerçekten çok güzeldi. Severek okudum. Kısa bir kitap zaten. Kısa öykülerden oluşuyor. İnsan bazen rahatlamak için iki saatlik romanlar dediğim saçma sapan romanlar okumak istiyor ya çabuk tükeniyor diye. Onları okuyacağınıza kısa öyküler okuyun derim. Hem vakitten tasarruf edersiniz eğer çok yoğun bir insansanız hem de kaliteli yazılar okumuş olursunuz.


2. Fahrenheit 451-Ray Bradbury: Güzel bir bilimkurgu romanıydı. Bu da kısa sürede bitti. Sansürcülüğe bir başkaldırı. Okuyun derim. Bradbury yakın zamanlarda öldü bildiğim kadarıyla. Bilimkurgu yazarı olmadığını söylüyor. Tek bilimkurgu romanı buymuş zaten.



3. Ruhlar Ülkesi-Nil Esra Başaran: Carpe Diem yayınlarının tutkunu olduğumu beni tanıyan bilir zaten. Adı Yok dergisinin editörü Asena Meriç tavsiye etmişti. Gittim aldım geldim ve okumaya başladım. Güzel gidiyor. Tavsiyedir. Carpe Diem'e güvenin.


4. Peri Masalları Üzerine- J.R.R. Tolkien: Dha önce bahsetmiştim aldım diye. Alışımdaki amacım çok sevgili arkadaşım MFP'ye armağan etmekti (: Aldım okudum ve hediye ettim bugün itibariyle (: Fu'yu oldukça severim. Ve hayranı olduğu bir yazarın kitabını kendilerine hediye etmek çok güzel bir duyguydu (: Kitaptan biraz cümleler.

''düşleyerek öğrenmek''

''Periler diyarı tehlikeli bir ülkedir; bu diyarda ihtiyatsızlar için tuzaklar ve fazla cesur olanlar için zindanlar vardır. Bunu bilmelisiniz.''

''Eğer peri masalları yetişkinler tarafından doğal bir edebiyat dalı olarak okunacak olursa, Periler Diyarının Krallığına girecek olan kişinin bir çocuğun kalbine sahip olması gerekir.''


***

D&R aşığıyımdır bir de ben ((: Harika üç şey aldım yine.

Marilyn Monroe severim. Ivız zıvır kutumum kapağını da o süslemişti. Şimdi günlük defterimi de o süsleyecek ((:


6:45 yayınevini Peri Masalları Üzerine ile tanımıştım. D&R'da defterleri vardı. Hemen aldım. 


Ve son olarak bir film aldım. Alıntılar defterimin kapağını da süsleyen bir defter. Tim Burton yapımı Johnny Deep ve Helena Bonham Carter seslendirmeleri ile Corpse Bride. Ölü Gelin.


***

Veda zamanı a dostlar. Yarın İstanbul yolcusuyum... Güzel bir haftanın ardından yeni bir dönem, Yeni bir İstanbul macerası. Kaldı 2.5 sene di mi ama. Neyse. Sayonara! Annyong!!


5 yorum:

  1. Bu güzel yazının kısmen tamamının muhatabı olmak güzel bir duygu açıkcası :) Keşke vaktimiz,imkanlarımız ve "kişi sayımız" bir'az fazla olsaydı da,daha çok şey yapabilseydik :) şimdiden iyi yolculuklar diliyorum, Allah'a emanet ol!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kismen tamaminin muhatabi. Cumle kurmana hayranim. Bir gun siz hep beraber oldugunuz da daha cok vakit geciririz ins ve o gun ben de cogul kisi olurum ins :D

      Sil
  2. Eğe olur da bir gün görüşürsek tüm kitaplarını isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goruselim ve vereyim (: butun kitaplarim icin adanaya gelmen gerekebilir. Bi kismini goturdum. Ama buradakiler de guzel (:

      Sil
    2. Tamam görüşelim öyleyse. Her türlü. :)

      Sil