16 Oca 2013

Yazmak malzeme toplamaktır


Ben yazarak mutluyum.
Yaşadığım her an zihnime işleniyor. Yerleşmesi gereken yere sırası gelince yapboz parçası gibi oturuyor. Yazılarım belirli kişiler ve olaylar üzerine değildir. Yazımda birisi kendisini çok buluyorsa onu yazdığımdan değil o olayı yazdığımdandır. Kimsenin üzerine alınmasına gerek yok. İthaf ettiğim kişiyi belirtirim zaten.
Tuğra romanımı blog üzerinden yayınlamaya karar verdim. Tabi belirli bir olgunluğa gelene kadar. Bir de 'Kalbin Kalbim Mi?' öykümü de yayınlayacağım burada ((:
Harika bir kitap okudum değinmeden geçemeyeceğim. Sema Kaygusuz 'Sandık Lekesi' okuyun mutlu olun (:



Ben mutluyum, peki ya sen?
Ben hislerimi unuttum, peki ya sen?

6 yorum:

  1. çok iyi açıklama.
    roman öykü tımım.
    kaygusuz süfer yazar.
    hislerini kaybetsen yazamazsın yani kaybetmediiin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaybetmedim hislerimi elbet (: yazmak malzeme toplamaktır diyerek yazılarımla yeniden buralardayım.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. iyiyim tabiî kii (: sınavlar stres falan derken giremedim internete.

      Sil
    2. tımım eh hadi dinlen biraz o zaman bol uyu.
      :)

      Sil