3 Kas 2012

Ateş Mavisi Kelebek






Ateş Mavisi Kelebek


Bakmayacaksın, dedim kendime. Gözlerim dinlemedi sözlerimi. Elmastan gözlerine değen güneş ışıkları, İstanbul'a yansıdı. Yedi renkten, yedi sesten, yedi tepeden İstanbul. Aşkın hangi boyutundaki bu şehr-i yâr?
Galata Kulesi her gece koynuna alır yabancıları. Kız Kulesi lacivertin koyuluğunda yapayalnızdır. Hiç mi kıskanmaz biri diğerinin kalabalıklığını ya da yalnızlığını? Ya aşıklar ders almazlar mı birbirine kavuşamayan ama birbirini hep bekleyen bu aşık ile maşuktan?
Hüzünlü bir şarkı misaliydi İstanbul. Benim yazdığımsa bestesiz bir şiir. Şiirim takıldı boğazıma,su gibi aziz olamadın,geçmedin içimden akıp.
Camgöbeği rengiydi deniz. Geri kalan her yer siyah beyaz. Tüm bu siyah beyazlığın arasından sana doğru uçan bir kelebekti sevdam. Sonra birden ateş mavisine döndü rengi.
Duman altı oldu gözlerim, hayallerimse yangın yeri. Su gibi olamadın, söndüremedin alevlerime akıp. Belki hayallerimin küllerinden bir zümrüdüanka doğar, uçar İstanbul'a. Aşkın farklı bir boyutunda kavuşturur Galata Kulesi ve Kız Kulesini.
Kim bilir...



***


Ağlamak istiyorum a dostlar! Dün Ali Ural kursta bu yazımı hiç beğenmedi. Arabesk buldu. Başka birisi de facebook'a koysa beğenme rekoru kırar dedi :D Güleyim mi ağlayayım mi bilemedim. Ben de bol bol güldüm. Ali Hoca çok komik eleştiriler yapıyor. Her cumartesi yazdığım yazıyı ve hocanın yorumunu burada paylaşmayı düşünüyorum. Böylelikle gelişmemi sizler de görürsünüz ((: Kurs bünyesinde tek yasağımız var o da Ali Hoca'ya kızmak :D Yazın alanında yasağımız çok. Klişe laflardan uzak duracakmışız. Zümrüdüanka'nın yasak olmasına çok üzüldüm //:
Neyse kurs harikaydı. Eleştirilmeye alışıyorum ((:

Herkese mutlu haftasonları!! ((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder