16 Eki 2012

Yazarlık istidadı....

Çok güzel haberlerim var demiştim.
Öhöm öhöm.



A.Ali Ural'ı bilmeyeniniz yoktur herhalde. Yazar ve şairdir kendileri. Köşe yazarlığı, dergicilik ve yayıncılık da yapmaktadır. Yazarlık Atölyeleri vardır sevgili hocamızın. Hocam diyorum çünküüüüüü Yazarlık Kursuna başladııııımmmm!!!

05.10.2012 Cuma, ilk kursumuzdu. Harikaydı, harika. Arada yazacağım izlenimlerimi.
Charles Chapline'nin Modern Times afişli defterini seçtim kurs defteri olarak. İçindeki yazı beni etkiledi. Filmde ara yazı olarak geçen bir replik. 
''Gülümse, umudunu kaybetme, başaracağız.''
Çok özel bir cümle. Ve altına ben bir cümle yazdım.

''Başaracağını biliyorum.'' A.Ali Ural

Tarçın Hanım adlı yazımı radyo programında okuması için gönderdiğimde bu cümleyi kurmuştu bana. Bu arada her cumartesi 22.30-00.30 saatleri arası 88.8 Burç Fm'de Yazarlığın Sırları adlı bir programı var. Tavsiye ederim dinlemenizi.





Kurs defterimi mor mürekkepli kalemle tutuyorum. Virginia Woolf için mor mürekkep vazgeçilmezmiş. Ben de Woolf'un öğütlerini hatırlamak için mor mürekkepli kalem kullanacağım bundan sonra ((:
Danell Jones'un kaleme aldığı Virginia Woolf'tan Yazarlık Dersleri Yedi Derste Yazma Sanatı adlı bir kitap okumuştum. Ciddi manada yararlandım ve yararlanmaya devam etmekteyim. Beni en çok etkileyen öğüdü otuz yaşından önce hiçbir türde kitap bastırmamak. Ben yirmi beşe çekmek istiyorum bu sınırı ama bakalım. Sabırsızlığın manası yok. Daha çok pişmem gerek ((: Ve bir diğer sözü de sanatçı için, ''Sadece sanat eseri ortaya koyan değil, sanat eserleriyle yeniden doğandır.''

Ben de yazarlık istidadı var mı yok mu bu kurs sürecinde anlayacağız bakalım ((:






Bu zorlu yolculukta hayata kısa bir mola verip buraya bir şeyler yazarak kendimi, hiç tanımadığım insanlara anlatmak istiyorum.
Lütfen birileri beni oluyor ve değer veriyor olsun.

Aşk ile, vesselam.

***

Size bu güzel parça ile veda etmek istiyorum... Bana güzel şeyler hatırlatıyor her ne kadar hüzünlü melodiler olsa da ((:

6 yorum:

  1. Yazarlık atölyesi!
    Çok güzel ki. :)

    Nerede gidiyorsun kursa?

    YanıtlaSil
  2. evet çok güzel.henüz 1 kez gitmiş olsam da.bazı sebeplerden ötürü ailemin yanına gelmem gerekti,Adana'ya.Ondan 1 hafta gidebildim.Sultanahmet'te Divan Yolu üzerinde Kızlarağası Medresesi'nde Türkiye Yazarlar Birliği Vakfı bünyesinde bir atölye (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye hakkında benimle iletişime geçebilir misin özelden? Twitter olabilir,yada mail adresimden; aysenr34@gmai.com

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu geziyorum ilgimi çeken çok yazı var, fırsat buldukça okuyacağım, ama ilk yorum buraya nasipmiş, bu yazıyı okuyunca imrendim :) Ali Ural'ı pek severim, merak ettim devam ediyor musunuz atölyeye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz merak ettiğiniz ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim. gecikme için de çok özür dilerim. halen devam etmekteyim atölyeye (:

      Sil
    2. Estağfurullah... Sevindim sizin adınıza :) Yazılarınızı takip ediyor olacağım, sevgiler :)

      Sil