23 Eki 2012

Harry Potter ve Düğün

Harika ama harika ötesi!!

Daha önceleri aklıma gelirdi ama böyle bir şey yapanı görmemiştim. Aklıma geldi bir bakayım dedim google'a harry potter wedding yazdım. Siz de yazıp bakabilirsiniz ne kadar hoş düzenlemeler yapmışlar arkadaş ya! Organizasyon şirketlerini ve evlenen çiftleri alkışlıyorum. Bayıldım bayıldım bayıldım. Ah keşke benim de böyle bir imkanım olsa :D Ama nerde bizim Türk erkeklerinde o düşünce :P Hadi Türk erkekleri tamam dese ya aileler, eş dost, akraba, konu komşu bla bla bla -.-'

Neyse moral bozmadan, belki olur ümidiyle yaşasam. Daha yaşım kaç başım kaç ((:


Böyle evlenme teklifine nasıl hayır denir ki :D


Snitch'li evlenme teklifi!!! Hayır denir mi hiç buna :D



Davetiyeleri böyle yapmışlar işte. Başka da var da ben en çok bunları beğendim (:


Düğün alanına da böyle gelmeli. Müzik de http//fizy.com/#s/16qfko bu olmalı :D


Haha asalar filan harika. İlk dans için de şu müzik harika olur. Harry Potter Melez Prens'ten bir müzik http//fizy.com/#s/185j7e



Masa düzeni böyle olur işte ((: Masalar da. Of Seçmen Şapkaaaa, asalaaar (:


Kaymak birası, balkabağı suyu ((: Kaymak birası biradan yapılmıyor bu arada :D İçeceklerden birisi ateş viskisi olmalı.


İmzalar da böyle atılır :D Kuş tüyü kaleeem



Karakterlerin de isimlerini asmışlar ne ka güzel Ya Rabb'im. Saygı ve sevgi sonsuz işte Harry Potter'a :D


Davetiye, hatıra, sandık ((:


Güzel bir fotoğraf olmuş (:


Sihirli ve gizemli bir obje. Bakın orda bir hilal vaaaar (:



Herkes asalarını sallayıp sihir yapsınlar bakalım.Tılsım yapıp evlenen çifti koruyun ((:



Baykuşlar her yerdeeeee. Harry Potter temalı bir düğünde baykuş her yerde olmasın da nolsun. Şu ışıklandırma baykuşa bayıldım doğrusu.Bahçeli bir evim olursa düşünmeliyim di miiii??


Balkabağı olmadan olur mu di mi ama ((:


Böbrekli börek nerde göremedim, soğan yanisi, et yahnisi de olmalı. Sonracığıma balkabaklı turta, çikolatalı puding ((:


Snitch'li pasta mü-kem-mel!!!


Aşk iksiriii!!


Felix Felicis, İyi Şans İksiri. Melez Prens'ten hatırlarsınız ((:


Bertie Botts'un Her Tattan Fasulyeleri. 260 çeşit lezzet sayılmış. Sümükten kirli çorap tadına kadar iğrenç lezzetler dışında ruh, yel değirmeni, ruh öpücüğü gibi ilginç tatlar da var. Dumbledore bir keresinde kulak kiri tadında yediğini söylemişti :D


Fışırdayan vız vız ((:



Ne kadar da güzel olmuş değil mi ((:



Ben de istiyoruuum :D


Nütfen nütfen nütfen benim de olsun bu kolyeden. Snitch kolye. Nütfeeeeeeeeeeen!!


Havada asılı mumlar da yapmışlar ((:


Harry Potter serisinin ve sihir dünyasının yeri bende apayrıdır, bir başkadır. Bana yaşattığı güzellikler, hissettirdiği duygular, verdiği dersler yaşamım boyunca hep aklımda ve de kalbimde olacak. Kitaplar ve filmler hep başucumda olacak ((:

Belki bir umut diyerekten yazımı sonlandırıyorum.

Mutlu kalııııın!!







2 yorum:

  1. Harru Potter hayatımda derin bir anlama sahipken şimdi hayallerimde de derin bir anlama sahip oldu. Herşey çok güzel. Paylaşım için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  2. Harry potter yaşam biçimi :D Türk organizasyon şirketlerinin dikkatini çeker inş harry potter temali düğünler ((: begenmene sevindim (:

    YanıtlaSil