7 Eyl 2012

Üsküdar'a Gideriken




İstanbul'dan bildiriyorum elbet.
Dün çok yoruldum, yerleşme temizlik falan filan. Neyse. Sonra o yorgunluğun üzerine bir çılgınlık yaptım. Akşam çıktım evden doğru Eminönünden vapurla Üsküdar'a. Orada önce bir namaz kıldım sonra ver elini sahil. Şemsi Ahmed Paşa Camii'ni ne çok özlemişim, diğer adıyla Kuşkonmaz Camii. Balık ekmek aldım ama ben balık sevmiyorum!! Yiyemedim pek. Kız Kulesi bir harikaydı. Oturdum bir süre izledim. Bir şeyler karaladım sonra da ((:

***



Denizin ortasindaki Kız Kulesi gibi aşkımız. Aşk denizinin ortasına kondurulmuş nazlı mı nazlı. Ulaşılmaz. Yanına sokulmak için suları aşmak gerek. İzlemeye doyulmaz.
İstanbul'u sevmek gibi seni sevmek. İçindeyken ayrı seversin İstanbul'u, uzaktan ayrı. İçindeyken tüm meşakkatini çekersin ama sonra Üsküdar'da aldığın solukla yeniden bağlanırsın bu şehre. Uzaktan da tüm zorluklarına rağmen hayaliyle yaşarsın. Ama ben İstanbul'u içindeyken sevmeyi seçtim tüm zorluklarına rağmen

***



Üsküdar'a doyamasam da biraz daha hareket için Beşiktaş'a geçtim. Özlemişim buranın hareketliliğini. Beşiktaş'a gelmişim waffle yemeden olur mu? Yine döke saça yedim. Resmen waffle ile savaştım ve savaşı kaybettim. Sonra otobüs beklerken.....

***



Başımı kaldırdım gökyüzüne. Bulutların arasından tüm gizemiyle tebessüm ediyordu ay. Yüzünü göstermişti en sonunda mehtabı seyreylemeye çıkmışlara. Ay hem de dolunay. Her yer gökyüzü her yer yıldız. Rüyamdaki gözlerin hepsinden güzel. Şimdi senin de gözlerin hep deniz görecek. Denize her baktığında beni görsen ya. Yakamozları beraber izlesek, aynı anda bambaşka şehirlerde.

***
Yatağıma uzandığımda günün yorgunluğuna eşlik eden aşkın hüznü vardı üzerimde...

Not: Üsküdar'da balık yemek için Seyr-i Sefa'yı Beşiktaş' ta waffle yemek için Arwen'i tercih ettim. Tavsiyedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder