3 Eyl 2012

L&M yazısıyken vedaya dönüşen yazı


Dikkat! Bu bir L&M yazısıdır.

Aman efendim nedir bendeki bu haller? 1 yılı geçti bu blogu açalı ama hiç limondan bahsetmemiş miyim? Limon ne diye soracaksanız Leyla ile Mecnun'un kısaltması. Ev arkadaşlarımla böyle kısalttık işte. LM deyince güzel olmuyordu. Limon güzel oldu ama sevdik ((:
Şimdi ben öyle 'aman reyting yapmış dizi. ben de bi bakim' diyenlerden değilim arkadaş! Neredeyse en başından beri bu izdeyim. Neyse ilk bölümlerini biraz kaçırmış olabilirim ama olsun. Sapına kadar L&M'ciyim arkadaş!
Neyleyim İsmail Abi deyince Hooop demeyen sevgiliyi diyecek kadar hem de :D Biliyorum çok klişe ama naparsınız at gibi dizi olunca, klişe mlişe dinlemem efendim.
 O Kireçburnu çocukları, adam gibi adam!
Heyecan yaptım, gaza geldim :D

E ne yapayım kaç ay aradan sonra yeni bölüm çarpıyor işte.
'Buda' gibi bayağı esprilere Burak Aksak böyle güldürür işte.
Naçizane güzel mesajları diziye böyle güzel işler işte.


Güzeldir işte ya. Bel altı vurmadan esprilerle güldürür, argodan küfürden kaçar. Biplere gerek duymadan 'bidon, terlik' gibi sözcüklerle küfürleri saydırır. Değerlere saygılıdır. Ramazan'da yeni bölümleri yayınlanırken dizide yaşatır. Aşklar öyle gelip geçici değildir efendim. Görüyoruz işte İsmail Abi'nin Şekerparesi'ni Mecnun'un Leyla'sını Erdal Bakkal'ın Nurten'ini ve diğerleri. Tamam Yavuz Zeynep'ten sonra Eylül'ü buldu ama Eylül daha iyi işte :D

Öcü Leyla'yı çok özlemişim. O da bulsun birisini yahuu :D

Aile dizisi işte. Oturun aile boyu alın elinize çekirdek çitletin bir yandan, bir yandan da gülün. Kışın alın battaniyenizi girin anne babanızla altına ya da kardeşlerinizle ya da arkadaşlarınızla koyniş koyniş izleyin filminizi. İsmail Abi'yi örnek alın biraz. Dostluğu öğrenin, fedakarlığı. Arkadaşınızın, kardeşinizin yardıma ihtiyacı varsa Şekerpare'nizi bırakacak kadar sevin birbirinizi. Yavuz olun biraz Eylül'ü bırakın gidin mahallenizi kurtarın, değerlerinizi.
Ama kimi zaman da Mecnun olun Leyla'yı kurtarmak için neler yapmıştı, hatırlayın. Sevdiğiniz gitse de bu dünyadan, unutamayacak kadar sevin. Çöllere düşün. Sevin işte yahu ((:


Eğlenmesini de bilin eğlendirmesini de. Doğal olun biraz. Örnek olun, örnek alın ((:
Sevin, sevilin, güzelleşin ((:

Üniversiteden iki arkadaşım var çok sevdiğim. Sümeyye ve Melike. Leyla ile Mecnun severler onlar da. Çok özledim onları. Bi gidim İstanbul'a bol bol L&M sohbetleri yapmak istiyorum. Belki Kireçburnu'na da gideriz beraber ((: 



İstanbul demişken, yarın yolcuyum a dostlar. Masam karmakarışık. 10 dakikada yerleşmiştim hevesle, şimdi geri toplanma vakti hüzünle.

Adana'dan ayrılmak zor. Hani tamam İstanbul gittiğim yer ama... Aileden, dostlarda, arkadaşlardan, Esma'dan, Rüveyda'dan, odamdan, kitaplarımdan, evimden ayrılmak. Hüzün...

Tek kız olunca, geride anne ve babayı tek başına bırakmak yoruyor insanı.
Ama bir gün yazar olduğumda, kitaplarımı imzalarken Adana Tüyap Kitap Fuar'ında tüm bu ayrılıklara, hüzünlere değdi diyeceğim inşallah ((:

Hüzünler diyarından koparılıp getirilmiş benim pek sevgili odam. Kendine ve anneme,babama iyi bak. Onlar üzülüp ağlamasınlar seni gördüğünde. Giysilerimi, kitaplarımı koklayıp ağlamasınlar. Ben de ağlamayayım duvarlarına dokunup... Yatağıma uzandığımda pencereden gökyüzünü izlemeyi çok özleyeceğim...
İtiraf ediyorum, giysi dolabımın kapaklarının iç tarafı Harry Potter film afiş posterleriyle kaplı :D Dolabımı açtığımda o üçlüyle karşılaşmayı çok seviyorum. Onları da çok özleyeceğim. Neyse, bu kadar hüzün yeter di mi ama. Valizimi hazırlamalıyım.

Hüznümü geçiren dualarınızla...

Buda o harika klip.

Not: Yukarıdaki link yazım yanlışı değildir. Diziyi izleyenler ya da twitter hesabı olanlar beni çok iyi anlamışlardır ((:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder