3 Eyl 2012

Kore mi desem?

Ben de bir Kore hayranıyım! Şu zamana kadar bunun üzerine neden bir yazı yazmadım bilmiyorum.
Aslında şöyle olabilir, daha çok yeni olmamdan ve bir bağımlılık haline gelmesinden korkmamdan.
Uzak Doğu ile ikişkilerimiz çok uzun zaman önceye dayanıyor aslında. Animelerle başladım, Japonya merakıyla çekiklere ilgim başladı. Sailor Moon. Bu çılgınlığım özel olaraktan yazmak istiyorum daha sonra.
Neyse ben böyle çekiklere aşık ola ola büyüdüm, Japonya'yı acayip merak ederekten. Aynanın karşısına geçer gözlerimi çekik yapıp kendimi izlerdim :D

Ortaokul yıllarında animelere ilgim arttı Miyazaki'yi acayip sevdim ama Güney Kore konusunda tık yok.
Neyse lise oldu. Lise sona doğru bir Güney Kore fırtınasının estiğini geç de olsa anladım ama sınav öğrencisi olunca pek bakamadım. Üniversiteli olunca hadi şimdi tam zamanı dedim ve ta daaaa. Güney Kore aşığı oldum çıktım ama yine de bilgilerim çok az /: Sadece 2 tane drama izledim. Film daha çok izledim

Bir Milyonerin İlk Aşkı
İlk Kar
A Moment The Remember
My Tutor Friend
Sana Aşkı Öğreteceğim
Hırçın Sevgilim
Küçük Gelin

Ve daha adını hatırlayamadıklarım..
Dramalar ise, kimden duyduysam Kore izlemeye ilk Boys Over Flowers'la başlamış :D Ben de Bof'la başladım. Tavsiye üzerine. Sonra orda Minoz'cü olunca  KIM HYUNJOONG'cu olmam için Playfull Kiss izlememi söylediler ama ben her şeye rağmen Lee MİN Hoo'yu seviyorum. Yavaş yavaş başka oyuncuları da izleyeceğim. Kore oppalardan ibaret değil unnileri de öğreneceğim elbet :D

Güney Kore hep kadeş ülke olarak bilinir. Kültürlerimiz biraz birbirine benzermiş. O konuda da biraz araştırma yaptım, araştırmalara devam edeceğim. Gitmek istediğim ülkelerin başında geliyor Güney Kore kısmet artık ((:

Güney Kore'de kolejlerimiz de var. İlgi güzelmiş. Artar umarım. Böylelikle iki ülkenin kardeşliği daha da büyür. Şimdi biz böyle oppa hayranlığı yapıyoruz ya oradaki kızlar da bizim oyuncularımıza aynı ilgiyi gösteriyor mu merak ediyorum

Neyse şimdilik bu kadaaar. Ara ara yazacağım yine.



GJP :Yakışılıyım,uzunum zenginim.Aptal mısın?Neyimden hoşlanmıyorsun.En çok neremden nefret ediyorsun

Jandi:O aptal kıvırcık saçlarından senin herşeyinden nefret ediyorum!

GJP:Yanlış ilaç falan mı aldın? :)

-------------------------------------------------

GJP :Özür dileyeceksen,geç kaldın.
Jandi:Tüm bunlar senin için.

GJP:Siz kendi aranızda böyle mi özür dilersiniz?
Jandi:O halde kurban suçludan özür dilemek zorunda,öyle mi?

Jun Pyo yüzüne havluyu yer.Jun Pyo ayağa kalkar ve Jandi'ye doğru sinirli sinirli yürür:"Ne!"
Geum Jandi boksor hizasında ellerini yumruk yapar.

GJP:"Sen...Ne yaptığını sanıyorsun?"
Jandi:"Sana söyledim.Tüm bu olanları sessizce oturup izelemeyeceğimi söyledim!!!Aaaaaaaa!!!" ve Go Jun Pyo Jandi tarafından dönerli uçan tekmeyi yer :))


Oh Ha Ni:Baek seung jo senin tavırlarının nekadar yorucu olduğunu yeni farkedebildim.Mezuniyetle beraber aşkımda sona erdi.Bitti bu iş.
Seung jo:Beni unutacak mısın ?
Oh Ha Ni:Evet,seni unutup üniversitede yeni biriyle tanışacağım.
Seung jo:Kolaysa unut ozaman...(Oh Ha Ni'yi öper).
Seung jo:Unutamayacaksın sanırım ağzın açık kaldı.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder