6 Ağu 2012

İnsanların ne düşünecekleri umrumda değil!













Kalbimde bir heyecan. Nasıl desem?... En sevdiğim animeyi kapatıyorum izlemeye dayanamıyorum. Kitap okumak istemiyorum. Zihnimde sahneler, sözcükler, karakterler. Şak şak şak... Patlıyor her şey her bir şey. Engel olamıyorum artık. Dayanamıyorum. İnsanların ne düşünecekleri umurumda bile değil! Kendimi engelledikçe kalemime pranga vuruyorum, hayallerimi çöpe atıyorum. Çölün ortasında Leyla'sını arayan Mecnun gibiyim. Bir serap görüyorum zihnimde. Susuz kaldım, yavan kaldım. farkındayım her şeyin. Yeterli gelmeyecek belki de. Aşkımın yavanlığından, eksikliğinden değil. Deneyimimin azlığından. Ben de henüz aşıklık istidadı yok farkındayım ama bu istidadı kazanabilmek için çölde susuz kalmaya razıyım. Seraplarımı kağıda dökmeliyim. Yine diyorum, insanların ne düşüneceği umurumda değil! Ben hayal ettim, yaşıyorum ve yazacağım. Özgün olmayacak belki. Olsun varsın. Evrende yazılmamış tek bir konu kaldı mı?... Kalmadı, ama zaten önemli olan o konuyu kendimce özelleştirmek. Bunu başaracağım, yapacağım. Beğenilmese de önemli değil. O benim hayal gücüm, o benim sözcüklerim, o benim emeğim. Başkalarına özenerek özgünlüğe ulaşacağıma inanıyorum.


Araştırmalarımı bu gece tamamlayıp yarın yazmaya başlayacağım.

Kendimi engellemeye çalıştım. Olmadı, demek yazılması gerekiyor.

Heyecanlıyım.

Aydanur olmak istiyorum. Mahinur olmak istiyorum.
Johanna olmak, Serenity olmak istiyorum.
Ve en önemlisi Tuğhan olmak. Tuğhan olacağım için çok heyecanlıyım.

Bir vampir-cadı-insan hikayesi geliyor geliyor geliyor ((:

Osmanlı, Antik Yunan, Türkiye, Romanya, İngiltere, Rusya, ABD ve belki de daha nice yerler. Gitmediğim ülkeler, bilmiyorum neler olacak. Osmanlıya gideceğim için çok heyecanlıyım.

Tam gaz araştırmalara devam devam devam.

Henüz adı hakkında hiçbir fikrim yok....

Haydin vire bismillah!

Bu da öyküme şarkı olsuuun

tık

2 yorum:

  1. Haydi bakalım yolun açık olsun o vakit :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, inş ((:

    YanıtlaSil