11 Ağu 2012

Aşk mı tesadüf?


Aşk Tesadüfleri Sever

Uzun zamandır izlemeyi düşündüğüm ama düşünceden öteye geçiremediğimi sonunda başardım. İlk çıktığı zamanlarda çok ön yargılıydım. Aslında ön yargıdan ziyade Belçim Bilgin'den hiç hoşlanmıyordum. Çünkü Yılmaz Erdoğan'ın eşiydi ve ben Yılmaz Erdoğan'dan nefret ediyorum. Ama sonra ayrıldılar. Ve Belçim Bilgin'den hoşlanmama rağmen filmini seyretmemeyi saçma buldum. Çünkü ortada bir emek vardı. Yapımcının, yönetmenin, senaristin ve diğer ekibin emeği. Böylelikle izledim. Ve bayıldım!

Fotoğrafçılığa aşık oldum. Yeteneğim olsun çok isterdim ama Özgür'ün babasının dediklerini yapamıyorum işte. Görünenin arkasındaki görüp yaşayan fotoğraflar çekemiyorum.

Ve müzikler de müthişti aynı zamanda. Harika şarkılar seçilmiş ve çok yerinde kullanılmış. Aynı zamanda film için özel olarak yapılan efekt müzikler de harika. Filmin ardından kullanılan müzikler o senenin en çok dinlenen müzikleri arasına girmişti. Hala da büyük bir zevkle dinleniyor.




Minik Özgür'ü çok sevdim :D

Deniz resmen ben gibi. Hafızası çok kötü. Kızdım başta Deniz'e, ama, sonra 'Sen de öylesin GEB.' dedim kendi kendime. Günlüklerimi düzenli olarak okumak zorundayım unutmayayım bazı şeyleri. Ama geçmişe dair hatırlayamadığım ve başkalarından öğrendiğim çok anı var.


''Film çevirelim mi?'' Sen filmin âlâsısın küçük kız!
Çok fena bir kız Deniz :D çok güldürdü beni. Fenalığın zirvesinde resmen.


Bu filmi izlerken şüpheye düştüm. Acaba benim de böyle hatırlamadığım bir çocukluk aşkım var mıdır? :D Böyle bir şeyin olacağını hiç sanmıyorum, ama bir umut :D Ama filmin en sonuna geldiğim yok, sonu böyle olacaksa olmasın dedim de neyse...

Deniz ve sevgilisi. Aralarındaki ilişki çok tanıdık. Arkadaşının söylediği sözler o kadar güzel ki... Size sesleniyorum Rüv ve Es! Siz neden bana bu cümleleri kurmamıştınız?! ((:

''Hem seni seviyor olsa, seni sen yapan şeylerden vazgeçmeni niye istiyor o zaman?''




PS: I Love You'dan bir sahne hatırlattı bana Özgür'ün şarkı söylediği sahne. Galiba ben de böyle bir şeyler isterim. Yani neden olmasın. Sevgilim, nişanlım ya da eşim. Bana şarkı söylese... Olamaz mı? Olabilir :D

Bu kadarına tesadüf denmez tevafuk denir akıllım, tevafuk demek istiyorum!

Kelebek kadar ömrümüz var. Sevmek lazım.  Nefes bile almadan.


''Sen hiç ağlama.''

Ama bu olmamalıydı bence. O kadar masumane bir aşkı, bir geceyle kirlettiler.




Deniz'in doğmadan ölmesi gerekiyordu ama yaşadı. 34 yıl boyunca yaşamasının sebebi Özgür'e kalbini verip Özgür'ü yaşatmak. Bu nasıl bir fikirdir. Senarist nesin sen böyle! Koymuşlar arkaya da Şebnem Ferah-Hoşçakal Ağla artık bol bol.



Üzerinden bir yıl geçtikten sonra izliyorum bu filmi. Vizyona ilk girdiğinde izlemek istememiştim. Bence her filmin bir izlenme zamanı vardır. Her film her an etkilemeyebilir. Anını beklemek lazım. Ve o an zaten kendini belli eder. İşte şimdi izledim ve beni derinden yaraladı.
Gerçekten müthiş bir fikir.
Deniz doğmadan ölecekken yaşıyor. 34 yıl boyunca yaşamasının sebebi Özgür'ü yaşatmak. Aslında o kalp zaten Özgür'ün. Sadece o kalbi 34 yıl boyunca koruyup gözetmekle görevli.

Acayip bir aşk hikayesi.

Ama yine de ben böyle bir aşk istemem. Ne arkamda birini bırakmak isterim ne de geride kalan olmak isterim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder