24 Tem 2012

Ölümsüz mü aşk?


Ölümsüz Aşk. Orijinal adı: My Name is Memory. Ann Brashares. New York Time Best Seller

Şimdi nasıl demeli ne etmeli ama emektir tamam da, hiç beğenmedim. Ne ki haddime biliyorum da e ne yapayım. Üzülüyorum böyle kitapların çok okunduğunu görünce. Neyse ki yurdum insanı pek merak salmamış da bizde pek duyulmamış. Sevindim açıkçası bu duruma. Arka kapak bir harika. Oku beni, oku beni diyor resmen. Twillight hayranlarına çağrı yapılmış filan. Peeeeehh diyorum yani çağrıyı yapan kişiye Twillight serisi bu kitabın yanında Sheakspeare kalıyor. Dil güzel değil kurgu zaten kötü. Son yok. Tamamen bir yalan olan reankarnasyonu Tanrıyla bağdaştırmışlar. Yani acımasız olmak istemem ama doğruya doğru.
Beğendiğim bazı yerler var ama. Mesela tarihi gidişat güzel olmuş. Fi tarihinden günümüze doğru insnaların yaşayışları. Gerçi yazıdan önceki dönemden bahsediyor ama sanki modern bir insanı anlatıyormuş gibi olmuş ama neyse. Sophia ve Daniel, ana karakterler. Birbirlerine çok aşıklar diye anlatılıyor ama nerede bu yoğun duygu göremedim açıkçası. Yok yani. Hep cinsellikle anlatmışlar. Bu mudur yoğun aşk? Gerçi benim Türk kafamla Amerikan kafasını bir tutmamak lazım da neyse. Velhasıl beğenmedim. Ama yine de okuduğum için mutsuz değilim (:


Yeni bir kitaba başlıyorum. Saçmasapan bir aşk hikayesinden sonra nasıl olacak bilmem ama Che Guevara'nın günlüğünü okumaya karar verdim. Bakalım Che hakkında neler öğreneceğim. İyi okumalar banaaaa (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder