16 Ağu 2011

Vanilya Kokuları Eşliğinde

Buram buram vanilya kokusu sarmış düşler ülkesinden koparılıp getirilmiş odamın dört bir yanını. Öyle bir koku ki huzur kaynağı..Ve neden ben bu umut dolu,huzur dolu kokuyu başka insanlarla paylaşmıyorum ki? Evet ben de daldım bu genel ağ deryasına vanilya kokulu umutlar gemisiyle ((:  Hayal gücümün yardımıyla kaybolmayacağımı düşünüyorum bu uçsuz bucaksız denizde.. Biraz karışık gelse de çözebileceğim bence. Azmedersem her işin altından kalkarım evelallah. Şu karışık hayatta biraz nefes alıp soluklanabilceğim,yazılarımı beğenilere sunabileceğim güzel bir sayfa olması dileğiyle..

2 yorum:

  1. tatlımmmm,gördüğüm en duygu yüklü insan seni cokkkkkkk sewiyorummmmmmmmmmmm bende baykuslu bı kolye görürsem aklıma sen gelicen we hemen alıp sana gönderecem :))))

    YanıtlaSil
  2. :D teşekkür ederim burdan isimsiz ama adı tennur olan arkadaşım :D mmm sizlere layık duygu yüklü yazılarımla karşınızda olmayı diliyorum.ve beni çok mutlu edersin baykuş kolyeyle :D ya da yüzükle :P

    YanıtlaSil