21 Ağu 2011

İstanbul Yolcusu Kalmasın



Merak ediyorum İstanbul'da aşk nasıl olur, ya özlem?
Sonbaharda nasıl bir hüzün çökecek üzerime ya ilkbaharnda nasıl canlanacak ruhum?..
Merak ediyorum buruk mutluluklarla nasıl yaşayacağım?..
Merak ediyorum hayat İstanbul'da nasıl?
Dayanabilecek miyim kalabalıktaki yalnızlığa?..



İstanbul yolcusu kalmasın!!!!!

Mutluyum,mutluyum,mutluyum! 
Hayallerimin şehri İstanbul'da dolu dolu  dört yıl geçirmeye gideceğim inşallah ((: Ve Allah gerisini getirir de hayallerimin devamını esin kaynağım İstanbul'da gerçekleştirirm. Yoğun tempolu bir yıldan çıktım. Nasıl bir stres biriktiyse üzerimde tatile girmeden çıkmaya başladı yavaş yavaş gün yüzüne. Hastane kapılarında sürünüp durdum malesef. Bedenim stresi daha fazla kaldıramayıp birçok hastalıklar çıkardı başıma.ama şimdi iyiyim şükür. Dolu dolu bir yıl geçirdim,çok gezdim çok güldüm çok ağladım ama malesef az ders çalıştım. Hayalimdeki üniversiteyi 2 puanla kaçırdım ama en azından hayallerimdeki şehirdeyim. İstanbul Üniversitesi Türkçe öğretmenliği (:  Kulağa hayet hoş geliyor. İnşallah dolu dolu çok güzel geçer bu dört yılım.. Ama memleketimden ayrılmak annemden babamdan ayrılmak zor. Burada kalacak arkadaşlarımdan ayrılmak.. Sevdicekten ayrılmak zor.. Buruk bir mutluluk yaşıyorum bu yüzden. Yüzümden açan sevinçler hüzünle soluyor.. Ve korkuyorum bambaşka hayattan. Her şey değişiyor. Anne kucağından kurtlar sofrasına koşuyorum. Ben daha küçücük bir kuzuyken kurtlarla nasıl baş edeceğim? Bu nasıl bir cümle şimdi,ne kadar çok polisiye izlemişim  :D Ben istanbul'a okumaya gidiyorum. Ne kurtlar ne kuzusu. Hanım hanımcık gideceğim okuluma işte. Abime göre sabah okula gidicem okul bitince doğru eve kitaplarımın başına. Hı hı evet abicim çok haklısın diyorum sadece. Benim niyetim bu ilk sene bol bol gezmek,araştırmak,not almak ve yazmak...Bol bol yazı yazacağım güzelim İstanbul'da. Bana esin perilerimi yolayacak eminim bundan. Neyse korku tüneline bir girip bir çıkmalarıma ara verip hazırlıkları düşünsem iyi olacak.Adana'ya veda etmem için sadece iki haftam var :/

İSTANBULYOLCUSUKALMASIN!

*GEB





2 yorum:

  1. süpersinn gizemmm (:
    inşallah herşey istediğin gbi olur (:

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim adsız arkadaşım (:

    YanıtlaSil